یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست مرکز جذب نیرو و پشتیبانی اوکراین گفت از هر 10 نفری که یک سال پیش برای خدمت در ارتش ثبت نام کرده بودند، دست کم 9 نفر کشته یا مجروح شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آلمان در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فاکس نیوز گفت: تنها را ه پایان دادن به خصومت‌ها میان کی‌یف و مسکو، آزادی و صلح در اوکراین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آلمان گفت: اگر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در این جنگ پیروز شود، چه نشانه‌ای برای دیگر دیکتاتورهای جهان خواهد داشت؟ مثلا این پیروزی چه نشانه‌ای برای شی جینپینگ، رئیس جمهور چین خواهد داشت؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واشنگتن فروش بالقوه تسلیحات میان کره شمالی و روسیه را نگران‌کننده دانست و بر نقض قطعنامه‌های شورای امنیت تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره جنوبی و آمریکا هشدار دادند که همکاری نظامی میان کره شمالی و روسیه نقض قطعنامه‌های شورای امنیت است و پیامدهایی به همراه خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

یکی از وزرای سابق دولت اتریش که از دوستان قدیمی پوتین محسوب می‌شود، با یک پرواز نظامی و به همراه دو اسبش از سوریه به سن‌پترزبورگ برده شد. فرانس‌پرس خبر داد، یکی از وزرای سابق اتریش که در سال 2018 با رقصیدن به همراه پوتین مدت‌ها در صدر اخبار قرار گرفته بود، با یک پرواز نظامی ارتش روسیه و به همراه دو اسبش به سن‌پترزبورگ منتقل شد. کارین کنایسل وزیر خارجه اسبق اتریش که به دوستی با ولادیمیر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان با هشدار درباره پیروزی روسیه در جنگ با اوکراین و جسور شدن افرادی همچون شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، او را «دیکتاتور» خواند! بربوک در پاسخ به پرسشی درباره نظر او و برلین در خصوص نحوه پایان مناقشه نظامی بین مسکو و کی‌یف مدعی شد: تنها نتیجه می‌تواند آزادی و صلح در اوکراین باشد. وی ادامه داد:،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست اخیر بریکس در آفریقای جنوبی آغاز مرحله جدیدی از رقابت قدرت‌های بزرگ است. گروه بریکس (که شامل برزیل، روسیه، هند و آفریقای جنوبی نیز می‌شود)، ظاهراً به اصرار چین، از شش کشور دیگر برای عضویت دعوت کرد: آرژانتین، مصر، اتیوپی، ایران، عربستان سعودی و امارات متحده عربی. با برخی معیارها، تولید اقتصادی این گروه توسعه یافته با تولیدات جی7 (کشورهای توسعه یافته عمده: ایالات متحده،...

خبرگزاری تسنیم

وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه در این هفته اعلام کرد ترکیه و روسیه مذاکرات خود جهت ایجاد یک قطب منطقه‌ای برای تجارت گاز طبیعی را از سر گرفته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از شکاف‌های بزرگ جامعه آمریکا به نوع مواجهه دولت این کشور با چالش‌های بین‌المللی باز می‌گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک تارنمای وابسته به دولت اوکراین، نام کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را در فهرست «مرگ» و دشمنان فرضی کی‌یف قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته های اخیر جنگ قدرت بزرگی بر سر تصاحب مرده‌ریگ رهبر مقتول گروه واگنر آغاز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مساله تایوان برای اژدهای زرد هر روز بحرانی‌تر می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین گفت: «ما به تماس‌ها و رایزنی‌ها در مورد روابط و تعاملات ادامه می‌دهیم، البته قبل از هر چیز در حوزه اقتصادی، همه چیز در اینجا پایدار است و قابل اعتماد است.»