دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری رویترز، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه اعلام کرد که مسکو از بیانیه نهایی نشست این ماه گروه - 20 جلوگیری خواهد کرد؛ مگر اینکه موضع کشورش در مورد اوکراین و سایر بحران‌ها را منعکس کند. به گزارش رویترز، سرگئی لاوروف که از سال 2004 به عنوان وزیر خارجه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه فعالیت می‌کند، قرار است در نشست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه روسیه به دانشجویان مؤسسه روابط بین الملل دولتی مسکو گفت: اگر موضع ما منعکس نشود، هیچ بیانیه کلی از طرف همه اعضا گروه 20 وجود نخواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه اعلام کرد که مسکو از بیانیه نهایی نشست این ماه گروه - 20 جلوگیری خواهد کرد؛ مگر اینکه موضع کشورش در مورد اوکراین و سایر بحران ها را منعکس کند.

وب‌گاه عصر ایران

ویدئوی جدیدی از آخرین روز‌های یوگنی پریگوژین، رهبر شبه‌نظامیان واگنر منتشر شده است. او در این ویدیو به وضعیت سلامت و تهدید‌های جانی علیه خود اشاره می‌کند.

وب‌گاه گسترش

دفتر ریاست جمهوری بورکینافاسو گزارش داد مذاکراتی بین ابراهیم ترائوره، رئیس جمهور موقت این کشور و هیئتی به سرپرستی معاون وزیر دفاع روسیه برای بررسی همکاری‌های نظامی احتمالی بین دو کشور انجام گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به خطر ظهور ویروس‌های جدید آزمایشگاهی هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدودف در مراسم افتتاحیه جلسه هیات رئیسه شورای علمی و آموزشی ریاست جمهوری روسیه، گفت: جهان ممکن است شاهد ظهور ویروس‌های جدید نه‌تنها طبیعی بلکه با منشأ مصنوعی و آزمایشگاهی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه روسیه درباره «فرمول صلح» زلنسکی با وزیر خارجه ترکیه گفتگو کرد و گفت: فرمول زلنسکی برای حل و فصل بحران اوکراین مردود و محکوم به شکست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیران خارجه روسیه گفت: فرمول زلنسکی برای حل و فصل بحران اوکراین مردود و محکوم به شکست است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه روسیه گفت: مسکو آنکارا را از آنچه غرب باید برای از سر گرفته شدن توافق غلات انجام دهد، مطلع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه روسیه گفت: فرمول زلنسکی برای حل و فصل بحران اوکراین مردود و محکوم به شکست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک سناریو از ماجرای مرگ پریگوژین، این است که بعد از انتقال واگنرها به بلاروس و بررسی میزان سازشکاری فرماندهان این گروه توسط روسیه، معلوم شد که دیگر نیازی به رهبر واگنرها یعنی پریگوژین نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) گفت که دیدار اردوغان با پوتین، احتمالا آخرین شانس برای بازگشت روسیه به توافق صادرات غلات اوکراینی از بنادر دریای سیاه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری دیدار «رجب طیب اردوغان» و «ولادیمیر پوتین» رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در شهر سوچی، رژیم کی‌یف نیز به اظهار نظر درباره این نشست پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادعا می شود که ولادیمیر پوتین برای جنگ در اوکراین توسط پزشکان خارجی با وجود تمام تحریم های غرب علیه او و رژیمش زنده نگه داشته می شود.