دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روسیه روز جمعه موشک بالیستیک قاره‌پیمای خود که قادر به حمل دست‌کم 10 کلاهک هسته‌ای است را به حالت آماده‌باش درآورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در جمع دانش‌آموزان گفت که روسیه همیشه «کاملا شکست‌ناپذیر» بوده و باقی می‌ماند. او گفت که ذهنیت مردم روسیه باعث می‌شود که این کشور به دست هیچکس شکست نخورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس آژانس فضایی روسیه اعلام کرد موشک شیطان 2، یکی از مخرب‌ترین و نیرومندترین تسلیحات هسته‌ای جهان در حالت رزمی قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز به نقل از «منابع آگاه در دولت آمریکا» اعلام کرد دولت آمریکا قصد دارد در بسته کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، برای اولین بار گلوله‌های حاوی اورانیوم‌ضعیف‌شده را نیز برای ارتش اوکراین ارسال کند. جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا قرار است هفته آینده ارسال این نوع مهمات را به اوکراین اعلام کند. به گفته منابع رویترز، این نوع گلوله‌ها از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع آگاه در دولت آمریکا اعلام کردند که واشنگتن قصد دارد برای اولین بار مهمات حاوی اورانیومِ ضعیف‌شده را برای ارتش اوکراین ارسال کند.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ساقط شده و هرج و مرج در روسیه ایجاد شود و شاهد آغاز عصر جدید وحشتناکی در روسیه باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری «ولادیمیر پوتین» از قدرت ساقط شده و هرج و مرج در روسیه ایجاد شود و شاهد آغاز عصر جدید وحشتناکی در روسیه باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عکس‌ها نشان می‌دهد که قایق لوکس پوتسن در روز هفتم فوریه سال گذشته از هامبورگ در حال انتقال به سمت منطقه کالینینگراد روسیه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور اوکراین گفت صلح پایدار در اوکراین و اروپا بدون بازگشت کریمه، حل مسئله دونباس و آزادسازی مناطق اشغالی دست یافتنی نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، آژانس فضایی روسیه امروز جمعه اعلام کرد که این کشور موشک‌های بالیستیک قاره‌پیمای خود که قادر به حمل دست‌کم 10 کلاهک هسته‌ای است به حالت آماده‌باش درآورده است. حدود دو ماه پیش ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرده بود که موشک‌های سارمات «به زودی» به حالت آماده‌باش جنگی درخواهند آمد. روسیه سال گذشته برای نخستین بار موشک‌های سارمات که از آن‌ها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد: به‌زودی با رئیس‌جمهور چین دیدار می‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید اعلام کرد آمریکا طی 72 ساعت گذشته شاهد پیشرفت قابل توجه نیروهای اوکراینی در جنوب زاپوریژیا بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روسیه امروز جمعه موشک بالیستیک قاره‌پیمای خود که قادر به حمل دست‌کم 10 کلاهک هسته‌ای است را به حالت آماده‌باش درآورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با تأکید بر «کمک‌های شی جین پینگ در توسعه روابط میان مسکو و پکن» گفت: به‌زودی با رئیس‌جمهور چین دیدار می‌کنم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان فضایی روسیه امروز اعلام کرد: سیستم راهبردی «سرمت» وضعیت هشدار رزمی به خود گرفته است.