جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه لهستان فاش کرد آمریکا ادعا کرده در صورتی که روسیه از تسلیحات هسته‌ای در اوکراین استفاده کند «با سلاح‌های متعارف به تمامی مواضع و اهداف روسیه در اوکراین حمله خواهد کرد.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، جانت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا بامداد امروز، شنبه، اعلام کرد که رایزنی‌ها در چارچوب گروه G7 درباره طرحی مشترک به منظور استفاده از درآمدهای حاصل از دارایی‌های مسدود شده روسیه برای ارائه کمک‌های نظامی به اوکراین به آرامی پیش می‌رود. او در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفت: «من چیزی نمی‌بینم که مانع از اجرای برنامه ما...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه با صدور یک فرمان به بانک "امریکن اکسپرس" حق "انحلال داوطلبانه" کسب و کار خود را در این کشور داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه به بانک "امریکن اکسپرس" حق "انحلال داوطلبانه" کسب و کار خود را در این کشور داده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور روسیه با صدور یک فرمان به بانک "امریکن اکسپرس" حق "انحلال داوطلبانه" کسب و کار خود را در این کشور داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه عصر روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از مذاکراتش با الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در مینسک، ابراز امیدواری کرد که تداوم در توسعه همکاری‌ها با ایران پس از درگذشت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور این کشور همچنان ادامه یابد. وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در این باره، با اشاره به اینکه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، نشست برنامه‌ریزی شده سران اوکراین در سوئیس را «فریب و حقه» دیگری خواند که توسط دولت بایدن ساخته و پرداخته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، نشست برنامه‌ریزی شده سران اوکراین در سوئیس را «فریب و حقه» دولت بایدن خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین در کنفرانس خبری در پی گفت‌وگو با الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهور بلاروس گفت: ما روابط بسیار خوبی با ایران به عنوان یک کشور، با مردم ایران و با رهبری ایران داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های کشورش با ایران در موضوعات کلیدی بین‌المللی ادامه یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین در یک کنفرانس مطبوعاتی تلویزیونی در جریان سفر به بلاروس در روز جمعه گفت که وضعیت زلنسکی مشکل ساز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که اوکراین در سومین سال جنگ بار روسیه همچنان تحت حکومت نظامی قرار دارد، زلنسکی علیرغم انقضای دوره پنج ساله ریاست جمهوری خود در این هفته، مساله انتخابات را مطرح نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضور قابل‌توجه دولت‌های عربی خلیج فارس در مراسم تشییع رئیس‌جمهور ایران و هیات همراه نقطه عطفی در روابط تهران با پایتخت‌های عربی در طول بیش از یک دهه گذشته محسوب می‌شود. از حضور وزیر خارجه بحرین پس از 13 سال از آخرین سفر یک مقام ارشد حکومت آل خلیفه به تهران و هیات چند‌نفره و سطح بالای عربستان سعودی به رهبری منصور بن متعب بن عبدالعزیز دستیار ویژه پادشاه و عضو هیات وزیران تا مشارکت امیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به حمله روسیه به اوکراین کشور سوئد نیز به عنوان جوان ترین عضو ناتو، خود و مردمش را برای وقوع سناریوی جنگ واقعی آماده می‌کند.