جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مشاور رئیس دفتر ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین گفت: هم اکنون تمامی محدودیت‌های استفاده از سلاح‌های غربی برای کی‌یف باید برداشته شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت چین بار دیگر از موضع امارات درباره جزایر سه گانه حمایت کرد و در یک بیانیه مشترک خواستار حل مساله جزایر سه‌گانه میان ایران و امارات شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل ناتو در اظهاراتی با اشاره به اینکه حتی در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، حمایت ناتو از کی‌یف ادامه خواهد داشت، گفت: پیروزی روسیه بر اوکراین، جهان را خطرناک‌تر و ما را آسیب‌پذیرتر خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت چین بار دیگر از موضع امارات درباره جزایر سه گانه حمایت کرد و در یک بیانیه مشترک خواستار حل مساله جزایر سه‌گانه میان ایران و امارات شده است. این در حالی است که ایران از اساس وجود چنین اختلافی را قبول ندارد و این مساله را در زمره منافع حیاتی و خطوط قرمز خود تعریف کرده است. وزارت خارجه ایران نیز روز یکشنبه سفیر چین در ایران را در اعتراض به «حمایت مکرر» چین از ادعاهای بی اساس امارات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار رئیس‌جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد که رئیس‌جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران در اجلاس آتی سازمان همکاری‌های شانگهای شرکت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار رئیس‌جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد که رئیس‌جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران در اجلاس آتی سازمان همکاری‌های شانگهای شرکت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای اوکراینی روز دوشنبه مدعی شدند که با موفقیت یک سامانه موشکی اس -300 روسیه را با استفاده از تسلیحات غربی در داخل خاک روسیه هدف قرار داده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای اوکراینی روز دوشنبه مدعی شدند که با موفقیت یک سامانه موشکی اس -300 روسیه را با استفاده از تسلیحات غربی در داخل خاک روسیه هدف قرار داده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«باکیتژان ساگینتایف» رئیس هیات مدیره کمیسیون اقتصادی اوراسیا گفت که ایران برای به دست آوردن وضعیت ناظر اتحادیه اوراسیا ابراز تمایل کرده است. «باکیتژان ساگینتایف» رئیس هیات مدیره کمیسیون اقتصادی اوراسیا گفت که ایران برای به دست آوردن وضعیت ناظر اتحادیه اوراسیا ابراز تمایل کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ خبرگزاری ریانووستی با انتشار این مطلب گزارش داد که «الکسی اورچوک» معاون نخست‌وزیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تلاش روسیه برای انعقاد یک قرارداد بزرگ خط لوله گاز با چین، بر سر درخواستهای پکن در خصوص قیمت و میزان عرضه، به بن‌بست رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحرکات اخیر روسیه در منطقه بالتیک حاشیه ساز شده؛ گروهی بر این باورند که پوتین با ایجاد تحرکاتی در منطقه شرق اروپا تلاش دارد تا افکار عمومی را از جنگ اوکراین منحرف کند، اما گروهی دیگر معتقدند که روسیه در راستای تثبیت قدرتش در این منطقه استراتژیک گام برداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به باور گروهی از ناظران، برنده اصلی جنگ اوکراین، چین است؛ بازیگری که ابتدا دوستی بدون محدودیتش با روسیه را رسانه ای کرد اما در میانه جنگ و بعد از تضمین انرژی مورد نیازش تلاش دارد تا با توسل به رویکردی متعادلانه تر، به واشنگتن نزدیک تر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پادشاه بحرین گفت که کشورش برای احیای روابط دیپلماتیک با تهران تلاش می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پادشاه بحرین گفت که کشورش برای احیای روابط دیپلماتیک با تهران تلاش می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از سیاستمداران ارشد اوکراین گفت نخستین گروه از مربیان نظامی فرانسوی در حال اعزام به اوکراین هستند.