جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین در نشست مشترک با لوکاشنکو درباره بالگردهای روسی حامل رئیس جمهور فقید ایران گفت: پرواز هیئت همراه رئیسی که با بالگردهای ساخت روسیه انجام شد، بدون مشکل انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه گفت: پرواز هیئت همراه رئیسی که با بالگردهای ساخت روسیه انجام شد، بدون مشکل انجام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با نگاهی به دلنوشته‌های مقامات بلندپایه روسی، که طی دو روز در دفتر یادبود شهدای سانحه بالگرد به ثبت رسید، ثمرات دیپلماسی عزت و اقتدار، سیاست خارجی متوازن و نگاه به همسایگان، آشکار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مقام های جمهوری آذربایجان اعلام کرد، نیروهای این کشور کنترل چهار روستا در منطقه مرزی با ارمنستان را به دست گرفته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهار منبع آگاه از مذاکرات درباره نظر پوتین گفتند، رئیس جمهور روسیه از بابت گروه کوچکی از مشاوران که آن را تلاش‌های مورد حمایت غرب برای جلوگیری از مذاکرات و تصمیم ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهو اوکراین برای رد گفتگو‌ها می‌داند، ناامید شده است. چهار منبع آگاه از مذاکرات درباره نظر پوتین گفتند، رئیس جمهور روسیه از بابت گروه کوچکی از مشاوران که آن را تلاش‌های مورد حمایت غرب برای جلوگیری از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته نخست وزیر مجارستان آمریکا و ناتو برای جنگ با روسیه آماده می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهار منبع روسی به رویترز گفتند که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه آماده است تا جنگ در اوکراین را با یک آتش‌بس قابل مذاکره که خطوط کنونی میدان جنگ را به رسمیت می‌شناسد، متوقف کند و عنوان کردند که او آماده است در صورت عدم پاسخگویی کی‌یف و غرب، در این زمینه مبارزه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهار منبع روسی به رویترز گفتند که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه آماده است تا جنگ در اوکراین را با یک آتش‌بس قابل مذاکره که خطوط کنونی میدان جنگ را به رسمیت می‌شناسد، متوقف کند و عنوان کردند که او آماده است در صورت عدم پاسخگویی کی‌یف و غرب، در این زمینه مبارزه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درخواست دادستان دیوان کیفری بین‌المللی برای صدور حکم بازداشت سران رژیم صهیونیستی به یک معضل دیپلماتیک برای برخی از کشور‌های عضو این دیوان بدل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه که برای سفری دو روزه راهی بلاروس شده است، با استقبال همتای وی، وارد مینسک شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه که برای سفری دو روزه راهی بلاروس شده است، با استقبال همتای وی، وارد مینسک شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه مجارستان به شرکای اروپایی خود تذکر داد که حل و فصل مناقشه اوکراین از طریق نظامی غیرممکن است،

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین، ایران و روسیه را شریک یکدیگر توصیف و تاکید کرد: در ایران اجماع کامل وجود دارد که روابط با روسیه باید توسعه یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز پنج‌شنبه عنوان کرد که کشورهای آفریقایی نقش حائز اهمیتی را در حل‌وفصل مشکلات بین‌المللی ایفا می کنند.

وب‌گاه الف

پوتین در واکنش به اقدام غرب برای مصادره اموال روسیه، امروز - پنجشنبه - فرمانی را امضا کرد که به موجب آن قرار است اموال آمریکا در روسیه برای جبران خسارت ناشی از اقدام مربوطه استفاده شود.