جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محبوبیت ولودیمیر زلنسکی که دوره ریاست‌جمهوری او در 20 مه به پایان رسید، به پایین‌ترین حد خود نزول کرده است و طبق گزارشی، اوکراینی‌ها برای جایگزینی او آماده هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه بلاروس تصمیم این کشور مبنی بر به تعلیق درآوردن اجرای پیمان نیروهای مسلح متعارف در اروپا که روسیه نیز سال گذشته آن را لغو کرد، را اقدامی اجباری و ضروری در واکنش به اقدامات کشورهای عضو ناتو ارزیابی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دبیر کمیسیون انتخابات روسیه اعلام کرد که روند آماده سازی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور 29.78 میلیارد روبل هزینه داشته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور روسیه طی اظهاراتی تأکید کرد که آمریکا با مطرح کردن برخی اتهامات علیه صنعت خودروسازی چین، حقایق را تحریف و اصول بازار را نقض می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه فرانسوی نوشت اگر اتحادیه اروپا نتواند بر رخوت و شکاف‌هایش غلبه و آتش‌بس در غزه و پایان دادن به خشونت و استعمار در کرانه باختری را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کند، اعتبار خود را نزد بسیاری از کشورهای اسلامی و همچنین «جهان جنوب» از دست می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پارلمان گرجستان با نادیده گرفتن انتقادها و اعتراض‌ها به لایحه جنجالی «عوامل خارجی» که موجی از ناآرامی‌ها را به راه انداخته است، وتوی رئیس‌جمهوری گرجستان را دور زد تا این لایحه به قانون تبدیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه خطاب به حامیان غربی اوکراین هشدار داد که استفاده از تسلیحات دوربرد علیه خاک روسیه «تشدید تنش‌ها و پیامدهای جدی» به دنبال خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه خبر داد که 3 پهپاد مهاجم اوکراینی در مناطق مختلف روسیه نابود شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور روسیه به خبرنگاران گفت: افغانستان مشکلات زیادی دارد که انکارناپذیر و برای همه شناخته شده است. این که چگونه می توان با قدرت فعلی در افغانستان ارتباط برقرار کرد، سوال دیگری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه گفت: نمایندگان کشورهای ناتو به ویژه در اروپا، علی‌الخصوص کشورهای کوچک باید بدانند که با چه چیزی بازی می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با اشاره به پیشنهاد غرب برای دادن چراغ سبز به اوکراین برای یورش به مسکو، اعلام کرد که ناتو باید بداند که با چه چیزی بازی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل شرکت دولتی روس‌اتم، طی اظهاراتی اعلام کرد که ساخت یک نیروگاه هسته‌ای "کوچک‌مقیاس" در تابستان امسال در ازبکستان آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه شب گذشته، دوشنبه در گفتگو با خبرنگار روس در تاشکند، به سخنان آلار کاریس، رئیس جمهور استونی مبنی بر لزوم به زانو درآوردن روسیه واکنش نشان داد. کاریس پیش از این با اشاره به اینکه "مهمترین مسئله در حال حاضر متوقف کردن ماشین جنگی روسیه است"، مدعی شده بود که استونی تمام تلاش خود را برای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زلنسکی از سران غرب خواسته که با هر روش ضروری، به روسیه برای صلح فشار بیاورند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس گزارش بی بی سی، زلنسکی با این ادعا که روسیه هر ماه حدود 3200 بمب هدایت شونده را روی اوکراین پرتاب می‌کند به خبرنگاران در اسپانی گفت: شما بودید چطور با اینها می‌جنگیدید؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کابینه بحرین روز دوشنبه از اظهارات حمد بن عیسی آل خلیفه شاه این کشور درباره عادی‌سازی روابط با کشورهای همسایه از جمله ایران حمایت کرد.