جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه مجارستان با اشاره به اظهارنظر مقام‌های غربی از جمله ینس استولتنبرگ دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مبنی بر اینکه زمان استفاده اوکراین از تسلیحات اهدایی از سوی غرب برای حمله به خاک روسیه فرا رسیده است، گفت: این اقدامات به منظور آماده‌سازی برای یک جنگ طولانی و چندین ساله با روسیه انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه مجارستان گفت: مردم اروپا می‌توانند در انتخابات پارلمان اروپا به دولت‌های خود بفهمانند که نمی‌خواهند برای مدت طولانی با جنگ در اروپا زندگی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس پیش‌بینی تحلیلگران، کی‌یر استارمر 61 ساله نخست‌وزیر آینده انگلیس خواهد بود تحلیلگران می‌گویند استارمر در چهار سال گذشته حزب کارگر را به سمت گرانیگاه‌های مرکزی در سیاست حرکت داده و چپ‌گراها را به حاشیه رانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از نتیجه انتخابات اروپا، چانه زنی‌ها می‌تواند ماه‌ها طول بکشد و مهارت خانم فون در لاین را محک بزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدر اعظم آلمان در سخنانی درباره عواقب اعزام نیرو و ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدر اعظم آلمان در سخنانی درباره عواقب اعزام نیرو و ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چهار مقام آمریکایی می‌گویند که رئیس‌جمهور این کشور بی‌سروصدا به کی‌یف اجازه استفاده محدود از تسلیحات ایالات متحده برای حمله به اهداف در داخل خاک روسیه را داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میخائیل گالوزین معاون وزیر امور خارجه روسیه و وینی کومار سفیر هند در مسکو درباره بحران اوکراین و وضعیت منطقه قفقاز جنوبی گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه اظهار داشت: «امروز ما در حال گذراندن آزمایش‌های جدی هستیم، زیرا از حقیقت، عدالت، حاکمیت روسیه و حق مردم خود برای تعیین سرنوشت دفاع می‌کنیم.»

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) طی سخنانی در مراسم اعطای جوایز دولتی گفت: «امروز ما در حال گذراندن آزمایش‌های جدی هستیم، زیرا از حقیقت، عدالت، حاکمیت روسیه و حق مردم خود برای تعیین سرنوشت دفاع می‌کنیم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه بدون اشاره مستقیم به آمریکا و انگلیس اعلام کرد که لابی‌های جنگ‌طلب در ماه‌های اولیه جنگ مانع توافق صلح بین روسیه و اوکراین در استانبول شدند.

وب‌گاه گسترش

یک شرکت هندی، قرارداد یک ساله ای را با روسیه مبنی بر خرید نفت بسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با نزدیک‌شدن انتخابات پارلمان اروپا، گروه‌ها و ائتلاف‌های مختلف راست‌گرایان قاره به دنبال کسب بیشترین حمایت و پست‌های کلیدی در کمیسیون اروپا هستند.

وب‌گاه گسترش

در اینجا، ما 11 پیش‌بینی ایلان ماسک، مغز متفکر قرن و یکی از افراد تأثیرگذار در صنایع اتومبیل و هوافضا در سراسر جهان، درباره آینده تکنولوژی را اظهار خواهیم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین در جریان دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو تاکید کرد که بحرین عادی‌سازی روابط با ایران را دنبال می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با نزدیک‌شدن انتخابات پارلمان اروپا، گروه‌ها و ائتلاف‌های مختلف راست‌گرایان قاره به دنبال کسب بیشترین حمایت و پست‌های کلیدی در کمیسیون اروپا هستند.