جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه الف

منابع خبری از ارسال پیام رئیس جمهور روسیه به ایران توسط رئیس دوما خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از ارسال پیام رئیس جمهور روسیه به ایران توسط رئیس دوما خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

مجلس دومای روسیه اعلام کرد که «ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای دولتی روسیه پیام ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور را به تهران منتقل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی با ابراز نگرانی از درخواست دادستان دیوان کیفری بین‌المللی برای صدور حکم بازداشت مقامات رژیم صهیونیستی، گفت اگر واشنگتن از این اقدام جلوگیری نکند، طعمه بعدی دیوان کیفری خود آمریکا خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش این کشور اولیه مرحله از سلسله رزمایش‌های خود برای پرتاب سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی را آغاز کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، چین تحریم‌های آمریکا علیه روسیه را رد کرد. در همین ارتباط نیز «لیو پنگیو»، سخنگوی سفارت چین در آمریکا گفته است که روابط اقتصادی چین و روسیه با اصول سازمان تجارت جهانی (WTO) سازگار است و پکن تحریم‌های یکجانبه واشنگتن را رد می‌کند. این دیپلمات چینی در واکنش به اظهارات «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا درباره ادامه تحریم روسیه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، ویاچسلاو والودین رئیس دومای روسیه در دیدار با ولادیمیر پوتین گفت که فردا صبح زود برای شرکت در مراسم تشییع ابراهیم رئیسی به تهران سفر می‌کند. ولادیمیر پوتین از رئیس دومای دولتی خواست تا ضمن تسلیت به رهبری ایران، اطلاع دهد که انتظار دارد توسعه روابط روسیه و ایران به همین منوال ادامه یابد. رئیس جمهور روسیه گفت: «درگذشت رئیس‌جمهور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین گفت: ما به نوبه خود هر چه در توان داریم انجام می‌دهیم تا اطمینان پیدا کنیم که روابط روسیه و ایران همانند گذشته ادامه پیدا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رسانه‌های جهان در باب بخشی از میراث ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان در عرصه سیاست خارجه تحلیل هایی را ارائه کرده و تاکید دارند که احیای روابط دیپلماتیک ایران و عربستان برجسته ترین دستاورد دستگاه دیپلماسی رئیس جمهوری بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری «تاس» روسیه از حضور رئیس مجلس دومای دولتی این کشور در مراسم یادبود شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان مرحومشان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کدام مقامات کشور‌های جهان به ایران می‌آیند؟ صبح امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر آنکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای شرکت در مراسم تشییع شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش با تدابیر شدید امنیتی و چهار فروند سوخو 35 به تهران می‌آید. هر چند دقایقی بعد این خبر توسط دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین تکذیب شد اما روسیه مقام دیگری را برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای سقوط بالگرد به ایران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) از تهدید شدن خود در روند تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع اعلام کردند که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای شرکت در مراسم تشییع شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش با تدابیر شدید امنیتی و چهار فروند سوخو 35 به تهران می‌آید. برخی منابع اعلام کردند که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای شرکت در مراسم تشییع شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش با تدابیر شدید امنیتی و چهار فروند سوخو 35 به تهران می‌آید. این در حالی است که دقایقی پیش، دیمیتری...

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های خارجی، حضور مردم در مراسم امروز تشییع پیکر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان در تبریز را «گسترده» و با مشارکت ده‌ها هزار ایرانی عزادار توصیف کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با انتشار اخباری مبنی بر سفر فردا چهارشنبه رئیس‌جمهور روسیه با اسکورت چهار سوخو 35 به تهران، دقایقی پیش سخنگوی کرملین این خبر را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با انتشار اخباری مبنی بر سفر فردا چهارشنبه رئیس‌جمهور روسیه با اسکورت چهار سوخو 35 به تهران، دقایقی پیش سخنگوی کرملین این خبر را تکذیب کرد.