جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه برای کمک به جستجوی بالگرد رئیس جمهور ایران، دستورات ویژه صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین هواپیمای روسیه برای مشارکت در عملیات امداد و نجات و یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور، از فرودگاه ژوکوفسکی به سمت تبریز پرواز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از پرواز اولین هواپیمای روس برای مشارکت در عملیات یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ کرملین بامداد دوشنبه اعلام کرد: امدادگران روس به محض اینکه شرایط آب‌وهوایی اجازه دهد، به دیگر امدادگران در محل حادثه خواهند پیوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه گفت: پوتین دستورات لازم را برای وزارت شرایط اضطراری و وزارت دفاع صادر کرده و گروه‌های بالگردی و یک گروه 60 نفره از امدادگران برای عملیات جستجو و نجات آماده شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در پی حادثه بالگرد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، ضمن دعوت از سفیر کشورمان در مسکو به دفتر کار خود در کرملین، ابعاد این حادثه را بررسی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در پی حادثه بالگرد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، ضمن دعوت از سفیر کشورمان در مسکو به دفتر کار خود در کرملین، ابعاد این حادثه را بررسی کرد.

خبرگزاری میزان

دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه گفت: ولادیمیر پوتین به محض دریافت اخبار سانحه برای بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی از من خواست تا سفیر ایران را به کاخ کرملین دعوت کنم و رسما اعلام کنیم تمام ظرفیت‌های روسیه برای کمک به ایران آماده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع انگلیس نزدیک شدن روابط روسیه و چین را عاملی دانست که به ادعای او «دموکراسی و سبک زندگی غربی» را تهدید می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، سفر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به چین گامی مهمی بود که آینده کل کره زمین را تعیین می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه "نیویورک تایمز" در گزارشی نوشته است که نیروهای مسلح اوکراین به دلیل کمبود نیرو، تجهیزات و استحکامات دفاعی آمادگی مقاومت در برابر پیشروی ارتش روسیه در جهت گیری خارکف را ندارند. در این مطلب آمده: «تشدید حملات روسیه در منطقه خارکف مشکلاتی که نیروهای خسته و ناامید اوکراین با آن روبرو هستند، را آشکارتر کرده است. ارتش روسیه از برتری جدی در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه "نیویورک تایمز" در تحلیلی نوشته است که سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به پکن، نشان دهنده حمایت قدرتمند جمهوری خلق چین از این کشور است. بدین ترتیب، شی جین پینگ از دیدار خود با همتای روسی خود برای انتقال یک واقعیت تلخ و ناراحت کننده به غرب استفاده کرد و آن پا برجایی و حتی تقویت حمایت او از آقای پوتین است. به نوشته این نشریه، رهبران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ماه سپتامبر هنگام سفر به روسیه، از پوتین برای سفر به کره شمالی دعوت کرد. پیش از این گزارش شده بود که کشورها برای تعیین زمان سفر پوتین تلاش خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه عصر روز شنبه در نشست شورای سیاست خارجی و دفاعی این کشور اعلام کرد که مرحله حاد رویارویی سیاست خارجی روسیه و غرب در حال اوج گرفتن است. به گفته او، استواری و ادامه سیاست خارجی روسیه با توجه به اهداف، وظایف و اولویت‌های اصلی تضمین خواهد شد. لاوروف افزود: ما در شرایط سختی به کار خود ادامه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که آماده‌سازی‌ها برای سفر رئیس‌جمهور این کشور به کره شمالی در حال انجام است.