جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه عصر ایران

دیمیتری پسکوف، سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که مقدمات سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به کره شمالی در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور گرجستان لایحه مصوب در پارلمان این کشور تحت عنوان عوامل خارجی را وتو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با رسانه ای شدن امضای توافقنامه 10 ساله میان هند و ایران برای مدیریت بندر چابهار، ناظران از اهمیت استراتژیک این بندر برای دهلی نو گفتند؛ به باور آنها بندر چابهار نه تنها به واسطه نقشش در کریدور شمال - جنوب قادر است زمینه را برای تسهیل تجارت هموار کند بلکه این توان را به دهلی نو می دهد تا چین را دور بزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جهور اوکراین از چین و کشورهای جنوب جهان خواست تا در کنفرانس صلح اوکراین در سوئیس شرکت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به تازگی با بیان اینکه حمله روسیه به منطقه خارکیف در شمال شرق اوکراین با هدف ایجاد یک منطقه حائل انجام شده است، تاکید کرد: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تصرف شهر خارکیف نداریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از موارد قابل تامل در تعامل این دو کشور، کاهش نقش دلار در روابط تجاری دو کشور یا همان دلارزدایی واقعی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور روسیه با انتقاد از سیاست‌های اقتصادی آمریکا تأکید کرد که تعرفه‌های این کشور برای واردات خودروهای الکتریکی ساخت چین نشان دهنده بهتر بودن این خودروهاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار رئیس‌جمهوری روسیه در امور سیاست خارجی اظهار داشت که مذاکرات میان «ولادیمیر پوتین» و «شی جین‌پینگ» رئیسان جمهوری روسیه و چین بسیار موفقیت‌آمیز بود.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور روسیه، در سفر خود به چین در بازدید از موسسه فناوری هاربین با یک ربات دست داد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید از موسسه فناوری هاربین در شهر هاربین در شمال شرقی چین، با یک دست رباتیک دست داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسان جمهوری اوکراین و روسیه پیشنهاد همتای فرانسوی خود را برای اجرای آتش‌بس در دوران بازی‌های المپیک، رد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیسان جمهوری اوکراین و روسیه پیشنهاد همتای فرانسوی خود را برای اجرای آتش‌بس در دوران بازی‌های المپیک، رد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید به نشست‌های دو روز گذشته رهبران روسیه و چین در شهر پکن واکنش نشان داده و اعلام کرد تداوم تقویت شراکت استراتژیک دو کشور «تعجبی ندارد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید نسبت به نشست‌های دو روز گذشته روسای جمهور روسیه و چین در شهر پکن واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رؤسای جمهور روسیه و چین در بیانیه‌ای مشترک هشدار دادند آمریکا و ناتو باید از تلاش مجدد برای ایجاد زیرساخت‌های نظامی در افغانستان خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

19 تیرماه سال 1401 رهبر انقلاب در دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با ایشان تاکید کردند: «سیاست جایگزینی پول های ملی در روابط ایران و روسیه و استفاده از ارزهای دیگر به جای دلار سیاست مورد تایید ماست و دلار را باید به تدریج ازمسیر معاملات جهانی خارج کرد و این کار به صورت تدریجی، ممکن است.» 19 تیرماه سال 1401 رهبر انقلاب در دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با ایشان تاکید کردند:...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، علی باقری معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بنا به دعوت رستم مینیخانوف رئیس جمهوری تاتارستان روسیه برای شرکت در این اجلاس به کازان سفر کرده است، در این آیین حضور داشت. علاوه بر رئیس‌جمهوری تاتارستان، برخی معاونان نخست‌وزیر روسیه و دیگر مقامات این کشور همچون دستیار رئیس‌جمهور و معاون شورای فدراسیون (مجلس علیا) حضور داشتند. از کشورهای...