جمعه 27 مهر 1403

وویچک شزنی به این شرط به بارسلونا بله گفت / راز تصمیم شزنی: لوا دوستت دارم ولی تضمین بده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وویچک شزنی به این شرط به بارسلونا بله گفت / راز تصمیم شزنی: لوا دوستت دارم ولی تضمین بده!

متن مکالمه وویچک شزنی با هموطنش روبرت لواندوفسکی فاش شد. صحبتهایی که باعث شد شزنی تصمیم بگیرد به بارسا بپیوندد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این اعلام شده بود که روبرت لواندفوسکی نقش مهمی در راضی کردن هموطن لهستانی‌اش وویچک شزنی برای پیوستن به بارسلونا داشته است.

امروز اما برنامه Qu t'hi jugues محتوای آخرین صحبتهای شزنی با لواندوفسکی را فاش کرد. جایی که دروازه‌بان بازنشسته شده لهستانی شرط مهمی برای بارسا گذاشت و وقتی از برآورده شدن این شرط مطمئن شد توافق خود را به بارسا اطلاع داد.

بارسلونا بعد از مصدومیت غیرمنتظره مارک آندره تراشتگن احساس می‌کرد با بحرانی بزرگ مواجه شده و هر چه سریعتر باید دروازه‌بانی مطمئن و در کلاس جهانی به خدمت بگیرد. مشکل این بود که اکثر دروازه‌بان‌های مهم دنیا تیم داشتند.

در نهایت آنها با شزنی بازنشسته به توافق رسیدند. کسی که با پیراهن یووه با فوتبال خداحفظی کرده بود امروز در تستهای پزشکی شرکت کرده و سپس رسما بازیکن بارسلونا خواهد شد.

در این گزارش اشاره شده که لواندوفسکی به خواسته دکو و لاپورتا به شزنی زنگ می‌زند تا موافقت نهایی او را بگیرد. در این مکالمه تلفنی شزنی به لوا گفت:" ببین لوا می‌دانی که چقدر دوستت دارم. ولی می‌خواهم مطمئن بشوم که من حتما فیکس می‌شوم. اگر قرار باشد بیایم و ببینم من را روی نیمکت می‌گذارند به هیچ وجه حاضر نیستم تحملش کنم. نمی‌شود که همه دنیا بگویند وویچک شزنی به فوتبال برگشت ولی نیمکت‌نشین است". لواندوفسکی در ادامه به شزنی اطمینان داد و گفت از مدیران باشگاه اطمینان پیدا کرده که شزنی قرار است دروازه‌بان فیکس تیم در طول فصل باشد.

وویچک شزنی به این شرط به بارسلونا بله گفت / راز تصمیم شزنی: لوا دوستت دارم ولی تضمین بده! 2