پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

پایان صبر دکو: حرفی درباره نیکو نداریم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پایان صبر دکو: حرفی درباره نیکو نداریم!

دکو دیگر حاضر نیست درباره نیکو ویلیامز و روند پیوستنش به بارسلونا صحبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، نام نیکو ویلیامز در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بارها در کنار باشگاه بارسلونا به گوش رسید و گفته می‌شد که مدیران این باشگاه علاقه زیادی به جذب او که عملکرد درخشانی در ترکیب اتلتیک بیلبائو در رقابت‌های فصل گذشته و همچنین تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 داشت دارند.

اما شرایط مالی باشگاه بارسلونا به آنها اجازه داد که به صورت جدی و با تمام توان برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش کنند و در نهایت هم خود او تصمیم گرفت که همچنان به حضورش در بیلبائو ادامه دهد و به این ترتیب آنها در انتقال او که یکی از اولویت‌هایشان بود ناکام ماندند و انتقادهای زیادی هم به همین دلیل از مدیران بارسا مطرح شد.

دکو در طول چند هفته اخیر در آماج این حملات قرار داشت و انتقادهای بسیار زیادی از او شده بود و این در حالی بود که مدیر ورزشی بارسا چند هفته قبل مدعی شد که این باشگاه خودش تصمیم گرفت که این ستاره اسپانیایی را به خدمت نگیرد چون بازیکنان بسیاری را در این پست در اختیار دارد.

اما به نظر می‌رسد که صبر دکو هم در این زمینه تمام شده است. او پس از پایان بازی شب گذشته بارسا برابر خیرونا که با پیروزی این تیم همراه بود بار دیگر با سوالی درباره نیکو ویلیامز مواجه شد و در پاسخ گفت:«نیکو در حال حاضر بازیکن اتلتیک بیلبائو است و ما در بارسلونا درباره هیچ چیزی که مربوط به او باشد اظهارنظر نخواهیم کرد و امیدوار هستیم که این موضوع را درک کنید.»