شنبه 1 اردیبهشت 1403

پخش برنامه سینمایی برای ایرانی‌های خارج از کشور

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
پخش برنامه سینمایی برای ایرانی‌های خارج از کشور

گروه فرهنگ و هنر شبکه جام جم همزمان با ایام دهه فجر برنامه‌ای را با رویکرد سینما با عنوان «سینما جام جم» به روی آنتن می‌برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «سینما جام جم» محصول گروه فرهنگ، هنر و ادب شبکه جهانی جام جم همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی از شبکه جام جم پخش می شود.

این برنامه در ساختار ترکیبی و در دو بخش اصلی میز نقد و گفت و گو با نویسندگان و منتقدان سینما و عوامل فیلم ها به معرفی مهم‌ترین فیلم‌های اکران شده و در حال اکران سینمای ایران در سال 1401 می پردازد.

برنامه افتتاحیه این برنامه، فیلم «منصور» ساخته سیاوش سرمدی است که به معرفی زندگی حرفه‌ای و دستاوردهای سرلشگر شهید «منصور ستاری» در صنعت هوایی کشور می پردازد.

این برنامه با حضور مازیار معاونی پزشک و منتقد سینما و حضور بازیگر فیلم حمیدرضا نعیمی و تهیه کننده فیلم جلیل شعبانی به مدت 45 دقیقه در ساعت 21 و 45 دقیقه روز چهارشنبه، 12 بهمن و تکرار آن روز بعد ساعت 12 و 45 دقیقه ظهر پخش خواهد شد.

عوامل «سینما جام جم» عبارتند از:

طراح، تهیه کننده و کارگردان: مهدی شیبانی زاده / مجری کارشناس برنامه: سعید اسلام زاده / منتقد مهمان: دکتر مازیار معاونی / مهمانان و عوامل فیلم منصور: جلیل شعبانی و حمیدرضا نعیمی / تدوین، صداگذاری و افترافکت: محمدعلی سخایی / مدیر تصویربرداری: احد عاقلی / عکاس: محمد علی رسولی نژاد / برنامه ریز و دستیار تهیه کننده: مریم بابایی / هماهنگی: خلیل نظری.

57247

کد خبر 1725920