دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

پرسپولیس در جمع 3 تیم برتر آسیا

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
پرسپولیس در جمع 3 تیم برتر آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در رنکینگ باشگاهی به رتبه سوم آسیا صعود کند.

به گزارش مشرق، جدیدترین رنکینگ باشگاهی اعلام شد که در آن پرسپولیس و استقلال در جمع 10 تیم برتر آسیا قرار گرفتند. در این رنکینگ تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به کسب نتایج درخشان در ماه‌های اخیر موفق شد با 1617 امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

در جدول ماه گذشته پرسپولیس در رتبه پنجم قرار گرفته بود و حالا با صعود 2 پله‌ای موفق شد در جمع سه تیم برتر آسیا قرار بگیرد. سرخ‌پوشان پایتخت در رتبه 109 جهان قرار دارند و این شانس را خواهند داشت در رنکینگ ماه آینده یک بار دیگر رتبه خود را دورقمی کنند.

استقلال نیز در این ماه موفق شد رتبه خود را در جدول تک رقمی کند. آبی‌پوشان پایتخت با 1578 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار گرفت. در جدول ماه گذشته استقلال در رتبه سیزدهم قرار گرفته بود. استقلال در رتبه 160 جهان قرار دارند.

بیشترین صعود در این ماه را تیم‌های سپاهان و تراکتور داشتند. سپاهان با 1548 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفت در حالی که این در رنکینگ ماه گذشته در رده 91 قرار داشت. تراکتور نیز موفق شد با 162 پله صعود در رتبه با 1436 امتیاز در رتبه 37 قرار بگیرد. مس‌رفسنجان که عملکرد خیلی خوبی در این فصل داشت نیز موفق شد با 294 پله صعود در جمع پنجاه تیم برتر آسیا قرار بگیرد.

در بین نماینده‌های ایران تنها تیم فوتبال فولادخوزستان در جدول، سقوط داشت. فولادی با 1437 امتیاز در رتبه 36 قرار گرفتند در حالی که در جدول ماه گذشته این تیم در رتبه 18 بود.

منبع: ایرنا
پرسپولیس در جمع 3 تیم برتر آسیا 2
پرسپولیس در جمع 3 تیم برتر آسیا 3
پرسپولیس در جمع 3 تیم برتر آسیا 4