شنبه 21 مهر 1403

پروژه مرکز محله حر تا 10 روز آینده بهره برداری می شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پروژه مرکز محله حر تا 10 روز آینده بهره برداری می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از پیشرفت فیزیکی 92 درصدی در مرکز محله حر و بهره برداری از این پروژه تا 10 روز اتی خبر داد و گفت: پروژه مرکز محله حر با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان و بهسازی معبر جنوبی خیابان دانشگاه جنگ در دو فاز انجام شده و شامل دو بخش پیاده رو سازی و جدول کشی کنار نهر‌ها بوده است. موسوی...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از پیشرفت فیزیکی 92 درصدی در مرکز محله حر و بهره برداری از این پروژه تا 10 روز اتی خبر داد و گفت: پروژه مرکز محله حر با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان و بهسازی معبر جنوبی خیابان دانشگاه جنگ در دو فاز انجام شده و شامل دو بخش پیاده رو سازی و جدول کشی کنار نهر‌ها بوده است.

موسوی افزود: طول کل این پروژه در مرکز محله حر 480 متر طول بوده که از خیابان سلیمانیه تا کارگر در آخرین فاز تکمیل شده و تا 10 روز اتی نیز به بهره برداری میرسد.

شهردار منطقه 11 با اشاره به اجرای کف پوش در این پروژه گفت: 2200 متر مربع کف و پوش سنگ نیز در این پروژه اجرایی شده است.

موسوی در پایان با اشاره به پیشرفت 92 درصدی این پروژه گفت: پروژه مرکز محله حر با هدف بهبود معبر جنوبی خیابان دانشگاه جنگ با اجرای جدول در کنار نهر‌ها و آسفالت ریزی اجرایی شد و تا ده روز آینده به بهره برداری میرسد.