پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

پزشک سابق استقلال در هیئت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
پزشک سابق استقلال در هیئت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی

وزیر ورزش و جوانان سه عضو هیئت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی را منصوب کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به استناد بند 6 ماده 8 اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری، طی ابلاغ‌های جداگانه ای دکتر سید محمد پاک مهر، دکتر رشید حیدری مقدم و دکتر امین نوروزی را به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب کرد.

دکتر سید محمد پاک مهر نماینده کنونی مردم بجنورد و نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی است. وی سابقه فرمانداری و ریاست شورای اسلامی شهر بجنورد و سه دوره سکانداری هیات پزشکی ورزشی استان خراسان شمالی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

دکتر رشید حیدری مقدم عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی همدان است که در حال حاضر ریاست این دانشگاه را نیز بر عهده دارد. دکتر حیدری مقدم از صاحب نظران و پیشکسوتان عرصه ورزش و پزشکی ورزشی است که سال‌ها سابقه ریاست بر هیئت پزشکی ورزشی استان های ایلام و همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

دکتر امین نوروزی از پیشکسوتان و کارشناسان عرصه پزشکی ورزشی کشور است که سابقه سال‌ها فعالیت در تیم های ملی فوتبال و معاونت پزشکی باشگاه استقلال را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین سابقه عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئولیت کمیته توانبخشی این فدراسیون را نیز در کارنامه مدیریتی خود دارد.