یک‌شنبه 27 خرداد 1403

پسا رئیسی؛ نه اسرائیل برمی‌خیزد و نه غزه فراموش می‌شود!

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
پسا رئیسی؛ نه اسرائیل برمی‌خیزد و نه غزه فراموش می‌شود!

جمهوری اسلامی برای بالیدن خیلی دستش پر است اما این روزها که نمایندگان کشورهای دیگر جهان و سفرایشان برای تسلیت فقدان شهید جمهور آمده‌اند جمهوری اسلامی می‌تواند پیش پای خارجی‌ها و بیش از هر زمان دیگری به «جمهور» ی بنازد که قلبا قدرشناس سیدالشهدای خدمت است.

مردمی که از زمان اعلام خبر این سانحه با دستان به آسمان برآمده دعای امن یجیب شدند و هنگامی که شهادتش با نوار قرمز، زیرنویس شبکه خبر شد سراسر خون و اندوه بودند و با اشک، بارانی از سوگ را با واژه های تسلیت سرودند و آیین های عزا و بدرقه و تشییع این خادم الرضا نیز نشان از این حق شناسی صمیمانه بود.

و اما این روزها و در حالی که افکار عمومی جهانیان درگیر و دار اخبار مربوط به عروج آسمانی آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان هستند شاید این بهترین فرصت برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی باشد تا با ددمنشی مضاعف جنایت‌هایش را بر مظلومان غزه و رفح، افزون کند.

بیانیه‌های قاطع حماس، انصار ا... یمن، حزب الله لبنان و حتی گروه‌هایی مانند فاطمیون و زینبیون در روزهای اخیر در تسلیت هجران شهید جمهور، اگرچه نشان از عزم راسخ و استواری در مسیر مجاهدت و مقاومت دارد اما قطعاً نیازمند هوشیاری و آمادگی نخبگان و رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی عمومی می‌باشد.

از پس این حادثه تلخ و به‌خصوص با هجران رییس جمهور استکبارستیز و نیز وزیر خارجه‌ای که دیپلمات انقلابی بود، اسرائیل غاصب که با طوفان الاقصی هیمنه و ابهتش شکست ابدا نباید مجال عرض اندام و احیا بیابد که نمی‌یابد و این خیال خام برخاستن را به گور برده و مباد اگر ذره‌ای تزلزل در گام‌های رزمندگان خط مقاومت ایجاد شود که این نظام استوار به عنایت الهی است و در ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) متکی به تدابیر رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است.

بیان شعارهای جبهه مقاومت و نمایش نشان و پرچم حزب الله و فلسطین در آیین‌های ویژه گرامی‌داشت یاد شهیدجمهور و شهدای خدمت، بدون شک خواسته قلبی آنان و تحقق رهروی مسیر سرخ ایشان است که صرفاً با گفتن "یالیتنی کنامعکم" ختم نمی‌شود و عجل الله تعالی فرجه الشریف.