یک‌شنبه 15 مهر 1403

پیام مهم ظریف: زمان کینه ورزی و انتقام نیست + عکس

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
پیام مهم ظریف: زمان کینه ورزی و انتقام نیست + عکس

محمد جواد ظریف پستی جدید در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد. محمد جواد ظریف پستی جدید در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ «اکنون زمان همدلی است و شستشوی دل‌ها از کینه‌ها و دلخوری‌ها و نه زمان انتقام گیری و کینه ورزی زمان احترام متقابل به باور‌ها حساسیت‌ها و نگرانی‌های همه شهروندان ایران زمین است. سلام بر حسین و یاران وفادارش که به ما ایرانیان درس آزادگی بزرگواری...

محمد جواد ظریف پستی جدید در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ «اکنون زمان همدلی است و شستشوی دل‌ها از کینه‌ها و دلخوری‌ها و نه زمان انتقام گیری و کینه ورزی زمان احترام متقابل به باور‌ها حساسیت‌ها و نگرانی‌های همه شهروندان ایران زمین است. سلام بر حسین و یاران وفادارش که به ما ایرانیان درس آزادگی بزرگواری بازگشت همچون حر و بخشش حسینی آموختند.»

محمد جواد ظریف پستی جدید در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد.

ظریف در این پست نوشت:

سلام بر دوستان گرامی

درود بر شما که با هوشمندی و ایستادگی در انتخاباتی پرشور، دکتر پزشکیان عزیز را برگزیدید و نشاط و امید را به جامعه بازگرداندید شما قهرمانان این کشورید و همواره نماد قدرت و افتخار ایران درود بر همه ایرانیان فارغ از این که به کدام نامزد رأی دادند و یا اصلا رأی ندادند.

اکنون زمان همدلی است و شستشوی دل‌ها از کینه‌ها و دلخوری‌ها و نه زمان انتقام گیری و کینه ورزی زمان احترام متقابل به باورها حساسیت‌ها و نگرانیهای همه شهروندان ایران زمین است.

در ایام سوگواری سالار شهیدان و سرور آزادگان و نماد جاودانه پیروزی خون بر شمشیر نشاط بازیافته جامعه و امیدمان به آینده‌ای مهربانتر را با احترام به عزاداران حسینی نشان خواهیم داد.

سلام بر حسین و یاران وفادارش که به ما ایرانیان درس آزادگی بزرگواری بازگشت همچون حر و بخشش حسینی آموختند.

منبع: فرارو --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

پیام مهم ظریف: زمان کینه ورزی و انتقام نیست + عکس 2
پیام مهم ظریف: زمان کینه ورزی و انتقام نیست + عکس 3