یک‌شنبه 10 تیر 1403

پسرکشی فجیع به دست پدر در شرق تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
پسرکشی فجیع به دست پدر در شرق تهران

صبح زودتر از پسرم بیدار شدم، هنگامی که خوابیده بود بالای سرش رفتم و سعی کردم چاقو را بردارم تا آسیبی به کسی نرسد اما... صبح زودتر از پسرم بیدار شدم، هنگامی که خوابیده بود بالای سرش رفتم و سعی کردم چاقو را بردارم تا آسیبی به کسی نرسد اما... به گزارش عرشه آنلاین؛ تابستان امسال، مرگ مشکوک مرد جوانی در خانه‌ای در شرق تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیمی...

صبح زودتر از پسرم بیدار شدم، هنگامی که خوابیده بود بالای سرش رفتم و سعی کردم چاقو را بردارم تا آسیبی به کسی نرسد اما...

به گزارش عرشه آنلاین؛ تابستان امسال، مرگ مشکوک مرد جوانی در خانه‌ای در شرق تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در خانه موردنظر با جسد مرد حدوداً 33 ساله‌ای را مشاهده کردند که هدف ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار گرفته بود و یک چاقو خونین هم کنار جسد افتاده بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که پدر متوفی این حادثه را به پلیس گزارش داده است.

بدین ترتیب پدر متوفی هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: فرزندم از مدتی قبل به‌خاطر بیماری‌های روحی و روانی ومصرف شیشه با مادرش اختلاف داشت تا اینکه در روز گذشته پس از مشاجره‌های خانوادگی، مادرش منزل را ترک و به منزل دخترم رفت؛ من نیز طی هماهنگی با مدیر یک کمپ ترک اعتیاد درخواست انتقال پسرم را به کمپ داشتم.

پدر متوفی ادامه داد: ساعت 5 صبح امروز با کمپ تماس گرفتم و درخواست کردم که برای انتقال فرزندم وارد خانه شوند؛ سپس از منزل خارج شدم و ساعت 6:30 که بازگشتم با جسد فرزندم مواجه شدم این درحالی بود که عوامل کمپ هنوز نیامده بودند؛ فرزندم اقدام به خودکشی کرده و در این خصوص از کسی شاکی نیستم.

رد فرضیه خودزنی و اعتراف به قتل

تجزیه و تحلیل‌های جنایی کارآگاهان نیز نشان می‌داد که جراحت وارده به گلوی مقتول خودزنی نبوده و مرد جوان قربانی جنایتی هولناک شده است که با توجه به اظهارات ضد و نقیضی که پدرش به زبان آورده بود، وی دستگیر شد.

متهم که جریان تحقیقات منکر هرگونه درگیری با پسرش شده بود پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف و کرد.

گفت‌وگو با متهم

با پسرت چه مشکلی داشتی؟

او از سن 14 سالگی آلوده موادمخدر شد، خیلی تلاش کردم که مواد را ترک کند اما از همانجا اختلاف‌های ما شروع شد.

چرا فرزندت را به مشاوره یا کمپ ترک اعتیاد نبردی؟

اتفاقاً او بار ها در کمپ ترک اعتیاد و بیمارستان‌های روحی و روانی بستری شده بود اما فایده‌ای نداشت و پس از مرخص شدن دوباره مواد مصرف می‌کرد.

شب قبل از جنایت در خانه چه گذشت؟

از حرکت‌های پسرم خسته شده بودیم و دوباره موضوع کمپ ترک اعتیاد را در خانه مطرح کردیم که ناگهان عصبانی شد و مادرش را هدف ضرب و شتم قرار داد. همین موضوع باعث شد تا همسرم خانه را ترک کند.

بعد چه تصمیمی گرفتی؟

با مدیر یک کمپ ترک اعتیاد هماهنگ کردم تا عوامل به خانه مراجعه کنند و هرطور که شده پسرم را به کمپ ببرند اما ناگهان پسرم از این تصمیم مطلع شد.

پسرت نسبت به این موضوع چه واکنشی داشت؟

هنگامی متوجه شد، یک چاقو برداشت و قبل از خواب زیر بالشت خود قرار داد تا به عوامل کمپ ترک اعتیاد آسیب بزند.

چگونه فرزندت را به قتل رساندی؟

صبح زودتر از او بیدار شدم. هنگامی که خوابیده بود بالای سرش رفتم و سعی کردم چاقو را بردارم تا آسیبی به عوامل کمپ ترک‌اعتیاد نرساند اما در این میان بیدار شد و پرخاشگری کرد؛ من که خیلی ترسیده بودم با همان چاقو ضربه‌ای را به گلویش وارد کردم.

بعد چه شد؟

از این درگیری خیلی ناراحت شدم. از خانه بیرون رفتم اما هنگامی که بازگشتم متوجه شدم که پسرم فوت کرده است. با پلیس تماس گرفتم و برای اینکه دستگیر نشوم با صحنه‌سازی مدعی شدم فرزندم خودکشی کرده است اما خیلی زود توسط پلیس دستگیر شدم.

پشیمانی؟

بله خیلی پشیمان هستم او پسرم بود. نمی‌خواستم مرتکب قتل شوم.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

پسرکشی فجیع به دست پدر در شرق تهران 2