شنبه 15 اردیبهشت 1403

پلیس امنیت اخلاقی

پلیس امنیت اخلاقی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند سال متوالی حرف‌و‌حدیث امیر تتلو نقل محفل رسانه‌ها بوده است. از سال 1396 و دیدار معروف ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فعلی در برنامه‌های انتخاباتی‌اش تا وقتی که به کشور ترکیه رفت و هر بار قائله‌ای به پا کرد که سروصدای آن در همه‌جا پیچید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انگلیس در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، پنج مقام ایرانی را به بهانه‌های حقوق بشری به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر دستگیری «امیرحسین مقصودلو» معروف به «تتلو» بار دیگر نگاه‌ها را متوجه این سوال کرد که چه باعث شد او از یک خواننده زیرزمینی که می‌کوشید مجوز بگیرد به یک چهره ضداخلاقی و هنجارشکن تبدیل شود. خبر دستگیری «امیرحسین مقصودلو» معروف به «تتلو» بار دیگر نگاه‌ها را متوجه این سوال کرد که چه باعث شد او از یک خواننده زیرزمینی که می‌کوشید مجوز بگیرد به یک چهره ضداخلاقی و هنجارشکن تبدیل شود. به...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: خبر دستگیری «امیرحسین مقصودلو» معروف به «تتلو» بار دیگر نگاه‌ها را متوجه این سوال کرد که چه باعث شد او از یک خواننده زیرزمینی که می‌کوشید مجوز بگیرد به یک چهره ضداخلاقی و هنجارشکن تبدیل شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه برخی ادعا می‌کردند که 2 خبرنگار بازداشت شده بعد از فوت مهسا امینی بی‌گناه هستند اما اسنادی منتشر شد که به وضوح نشان‌دهنده اقدامات آنهاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 19 شخص و نهاد مرتبط با برنامه پهپادی و موشکی ایران را تحریم کرده است. وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 19 شخص و نهاد مرتبط با برنامه پهپادی و موشکی ایران را تحریم کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، آمریکا امروز 18 اکتبر مصادف با انقضای محدودیت‌ها شورای امنیت سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران، تحریم‌هایی مرتبط با برنامه پهپادی و موشکی مرتبط با ایران...

وب‌گاه فرارو

بررسی هم‌میهن از افزایش روند توقیف خودرو‌ها به دلیل پوشش نشان می‌دهد دلالی‌های ایجادشده در این باره، هزینه ترخیص خودرو را به دو تا هفت میلیون تومان رسانده است

وب‌گاه فرارو

برخورد با افراد و توقیف خودروهایشان در مسئله حجاب در شرایطی اتفاق می‌افتد که لایحه پر سر و صدای عفاف و حجاب هنوز تصویب نشده؛ لایحه‌ای که براساس جریمه‌های نقدی بسیار سنگین برای متخلفان نوشته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان سیستان‌وبلوچستان خبر داد اوضاع شهر زاهدان عادی و تصاویر تیراندازی قدیمی است. مردم به خوبی شرایط را مدیریت کردند و در فراخوان‌ها شرکت نکردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آنچه این روزها در رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی منعکس می‌شود، آخرین تقلا برای جلوگیری از هدررفت دست کم یک سال سرمایه‌گذاری در جهت تکرار التهابات پاییزی 1401 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از اواخر حیات دولت حسن روحانی، مذاکرات احیای برجام آغاز و پس از توقف چند ماهه در دوره گذار دولت، در دولت ابراهیم رئیسی از سر گرفته شد؛ مذاکراتی که تا امروز و با گذشت بیش از 2 سال از آغاز دولت رئیسی، همچنان بدون نتیجه مانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌آمریکا در حالیکه مدعی است که بهترین رویکرد در قبال ایران را دیپلماسی می‌داند، بار دیگر تحریم‌هایی را در ارتباط با تهران وضع کرد. آمریکا در حالیکه مدعی است که بهترین رویکرد در قبال ایران را دیپلماسی می‌داند، بار دیگر تحریم‌هایی را در ارتباط با تهران وضع کرد. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت خزانه داری آمریکا امروز چهارشنبه اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی در رابطه با جمهوری اسلامی ایران وضع...

وب‌گاه مشرق نیوز

وضعیت این روزهای کشور و ناکامی بازیگران آشوب برای بازگرداندن آن، یعنی می‌شود در فضایی برکنار از هیجان و التهاب به بررسی آن چه گذشت پرداخت از جمله نقش و عملکرد رسانه‌ها.