شنبه 15 اردیبهشت 1403

پلیس امنیت اخلاقی

پلیس امنیت اخلاقی

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر مطالبه عمومی شهروندان در خصوص لزوم تداوم اقدامات در حوزه حجاب و عفاف بیان کرد: چنانچه در این زمینه ترک فعلی از سوی دستگاهی صورت بگیرد موضوع تا معرفی به مراجع قضایی و احتمال عزل مسئول مربوطه قابل پیگیری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: اقدام اصولی در بحث حجاب و عفاف مطالبه عمومی شهروندان است و چنانچه در این زمینه ترک فعلی از سوی دستگاهی صورت بگیرد موضوع تا معرفی به مراجع قضایی و احتمال عزل مسئول مربوطه قابل پیگیری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه مازندران در برابر هر گونه ناامنی باید مصون باشد، گفت: پلیس این خطه به شدت با هنجار شکنان برخورد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

23 نفر در پارتی مختلط در شهر کهک قم دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکنش ها وسوالات بسیار زیادی را دیدم که لازم می دانم چند سطری را قلم بزنم. تجاوز به عنف یعنی برقراری رابطه جنسی با زن دیگر بدون رضایت وی با زور و تهدید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی سپاه امام علی قم اعلام کرد: 23 نفر در کهک قم در یک مهمانی مختلط شناسایی و بازداشت شدند.

وب‌گاه فرارو

23 نفر در کهک قم در یک مهمانی مختلط شناسایی و بازداشت شدند.

وب‌گاه عصر ایران

23 نفر در کهک قم در یک مهمانی مختلط شناسایی و بازداشت شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده در یادداشت حاضر معتقد است هرچند تدوین کنندگان این لایحه حساسیت جامعه را لحاظ کرده اند و تلاش شده تا بر اساس آن تا حد ممکن، به قول سردار رادان از تزاحم بین مردم و نیروی انتظامی کاسته شود، اما همین لایحه نمایانگر آن است که این قانون با بقیه قوانین جاری کشور تفاوت جدی دارد. اما نقطه مهم دیگر این لایحه حفظ حرمت و حقوق شهروندی افراد بی‌حجاب است که افراد را از هر نوع بی حرمتی به آن‌ها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه‌قضائیه در هفته اخیر از تدوین لایحه‌ای با عنوان «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» خبر داد و گفت: «‌نظرات سایر سران قوا نیز در این خصوص اخذ و هفته گذشته به هیات دولت ارسال شد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین جلالی در مصاحبه ای اصل واگذاری شاسی بلندها را تایید کرد اما آن را بی ربط با استیضاح وزیر صمت دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزارت اطلاعات اعلام کرد: قطعاً شبکه‌ی انتشار مواد مسموم کننده در کشور، وجود نداشته... مواد سمی در هیچ‌یک از مدارس کشور پخش نشده است؛ اما عوامل غیرسمی که موجب ایجاد هراس شده‌اند، به‌طور سهوی یا تعمدی در برخی از محیط‌های گزارش شده استعمال شده است.

وب‌گاه عصر ایران

در بدو مأموریت، چهار مجهول پیشِ روی افسران اطلاعاتی این وزارت‌خانه قرار گرفت: چیستی موادی که موجب بدحالی دانش‌آموزان شده‌اند؛ عواملِ انسانی یا فنیِ اقدامات؛ شبکه‌ای که توانایی اقدام در گستره‌ای وسیع را دارا باشد؛ در غیر موارد ذکر شده، چه علل و عوامل دیگری موجب رویدادهای مورد بحث شده‌اند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: باسمه تعالی در پی حوادث و اغتشاشات پاییز گذشته، گزارش‌هایی از بدحالی دانش‌آموزان در برخی مدارس کشور واصل شد و به‌تدریج روندی صعودی به خود گرفت. موضوع قابل تأمل از آغاز اتفاقات این بود که نسبتی معکوس بین فروکش نمودن تدریجی اغتشاشات موصوف...

خبرگزاری مهر

وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد.