شنبه 15 اردیبهشت 1403

پلیس امنیت اخلاقی

پلیس امنیت اخلاقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه مواد 6 تا 11 لایحه عفاف و حجاب بررسی و اصلاح شد.

خبرگزاری دانشجو

دولت انگلیس با قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» مخالفت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سینما ماندانا به دستور دادسرای ناحیه 8 و به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد. محمد قاصد اشرفی، مدیر سینما ماندانا ضمن تایید این خبر گفت: پلیس دلیل پلمب این سینما را بی حجابی مخاطبان دانست و دو فریم عکس را به ما نشان داد که در آن دختری 12ساله شلوار کوتاه پوشیده بود و بی روسری بود و یک خانم هم بی حجاب بود.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر سینما ماندانا: خانم های مخاطب سینما از خیابان وارد سینما می شوند و بعضی وقت ها حتی در سالن یا راهروها روسری هایشان را بر می دارند. از این جهت کنترل تمام مخاطبان سینما از عهده ما خارج است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: محمد قاصد اشرفی مدیر مجموعه سینمایی «ماندانا» تهران ضمن تأیید پلمب این مجموعه به ارائه توضیحاتی درباره دلایل این اتفاق و پیگیری‌های مدیران سینمایی برای رفع آن پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه دولت کانادا از قرار دادن نام برخی قضات دادگاه‌های انقلاب اسلامی ایران در لیست تحریمی جدید خود خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت کانادا تحریم‌های جدیدی علیه مقامام‌های ایران وضع کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: همسر رییس جمهور ایران در سفر به ونزوئلا، طی گفت‌وگویی با تاکید بر اهمیت نقش زنان ایرانی در پیشرفت‌های علمی کشور و حفاظت از فرهنگ ایرانی در برابر تهاجم فرهنگی غرب، از تلاش‌های «دیکتاتوری رسانه‌ای» غرب برای تخریب جایگاه نظام خانواده در جوامع، به ویژه ایران انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر رییس جمهور ایران در سفر به ونزوئلا، طی گفت‌وگویی با تاکید بر اهمیت نقش زنان ایرانی در پیشرفت‌های علمی کشور و حفاظت از فرهنگ ایرانی در برابر تهاجم فرهنگی غرب، از تلاش‌های «دیکتاتوری رسانه‌ای» غرب برای تخریب جایگاه نظام خانواده در جوامع، به ویژه ایران انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: بی‌حجابی هر روز گسترده‌تر می‌شود. از مراکز آموزشی گرفته تا بیمارستان‌ها و تفرجگاه‌های تفریحی و پاساژها، از فیلم‌های سینمایی و سریال‌های نمایش خانگی گرفته تا سطح شهر و معابر عمومی و داخل تاکسی و اتوبوس و مترو.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: کوشکی با تاکید براینکه بیشتر بی‌حجاب‌ها از قشر مرفه جامعه هستند، خاطرنشان کرد: من مطمئنم که خیلی از کسانی که در جامعه ما مرتکب بی حجابی می‌شوند و برای آن‌ها چند میلیون پول خرد است، حاضرند که یک ماه جریمه بی‌حجابی را یکجا بدهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: شما دروس حوزوی خواندید و لباس روحانیت پوشیدید که خلایق را تبلیغ کنید یا تهدید به برخورد؟ چون اگر قرار بر تهدید به برخورد باشد باطوم پلیس بیشتر می‌ترساند تا یک سخن یک روحانی جوان که علی‌الظاهر ابزار اجرایی در اختیار ندارد. روحانی اگر هم می ترساند باید از عذاب اخروی بترساندو ترساندن دنیوی را به دیگران بسپارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین شریعتمداری در کیهان با انتقاد از لایحه حجاب که به مجلس ارائه شده است از پایین بودن جرایم نقدی انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وزیر کشور در پاسخ به این سوال که پیش از به نتیجه رسیدن لایحه عفاف و حجاب، مبنای عملکرد برای برخورد با بی‌حجابی چیست؟ گفت: می توان براساس قوانین موجود برخورد شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به برخی هماهنگی‌های بین بخشی در خصوص مساله حجاب و عفاف، گفت: یک تیم نظارتی شامل ارزیابان ستاد حجاب و عفاف استانداری، مجموعه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، پلیس امنیت اخلاقی و پلیس اجتماعی تشکیل شده است.