شنبه 15 اردیبهشت 1403

پلیس امنیت اخلاقی

پلیس امنیت اخلاقی

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمریکا، دو خبرگزاری ایرانی و یک شبکه تلویزیونی ایرانی را تحریم کرد آمریکا، دو خبرگزاری ایرانی و یک شبکه تلویزیونی ایرانی را تحریم کرد دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اُفاک) وزارت خزانه‌داری آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که خبرگزاری «فارس»، خبرگزاری «تسنیم» و شبکه «پِرِس تی‌وی» به لیست تحریم‌های این کشور اضافه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیسی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره برای شنیدن سخن کسانی که نسبت به هر موضوعی اعتراضی داشته باشند، گوش شنوا دارد و خواهد داشت، اما هرگونه ایجاد ناامنی و به خطر انداختن امنیت مردم و جامعه طبیعتاً تاوان و هزینه سنگینی برایشان خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: ما تحریم را حربه و ابزاری مثل ابزار نظامی می‌دانیم که علیه ملت‌ها به کار برده می‌شود. هر نوع تحریم و جلوگیری از دسترسی به پول‌هایی که متعلق به ایران است نیز نوعی ظلم به مردم و نوعی جنگ اقتصادی محسوب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها و بعضی از کشورهای اروپایی تصور می‌کردند ایران هم مثل همان کشورهای دیگر است که در اینجا ره به جایی ببرند، غافل از اینکه انقلاب اسلامی ایران یک درخت تناوری است که ثمرات بسیاری دارد و با این تکانه‌ها هرگز تکان نخواهد خورد.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور گفت: به نظر ما آمریکا باید از اقدامات خصمانه و ظالمانه خود دست بردارد و پول متعلق به جمهوری اسلامی و مردم ایران را هر چه زودتر آزاد کند. آزاد کردن این پول‌ها از مسائلی است که خیلی زودتر از اینها باید انجام می‌گرفت. سید ابراهیم رئیسی در گفتگویی با شبکه تلویزیونی NBC آمریکا، مواضع کشورمان درباره مبادله زندانیان میان دو کشور، آزادسازی منابع ارزی ایران و اختیار تصمیم‌گیری درباره...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور با بیان اینکه تعیین تکلیف برای منابع ارزی آزاد شده با دولت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، گفت: دولت آمریکا باید پاسخگو باشد که چرا با صلح‌آمیز بودن اقدامات هسته‌ای ایران ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور اظهار داشت: ادعا‌ها مبنی بر ارسال سلاح از سوی ایران به روسیه در جنگ با اوکراین به هیچ وجه مورد تایید نیست و آنچه هست مربوط به گذشته بوده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور درباره مصارف منابع آزادشده کشورمان گفت: این پول متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و طبیعتا بر اساس تشخیص، در مورد نیازهایی که وجود دارد به مصرف خواهد رسید. اینکه از پول‌مان چگونه استفاده کنیم، طبیعتا در اختیار خودِ جمهوری اسلامی خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد. دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد. به نقل از ایندیپندنت، دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد.

خبرگزاری دانشجو

دولت استرالیا برخی افراد و نهادهای ایرانی را به بهانه‌های حقوق بشری مورد تحریم قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه‌داری آمریکا به شرکت صنایع غذایی نئوجن در رابطه با نقض تحریم‌های ایران هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به سخنان رئیس جمهور کشورمان درباره حجاب واکنش نشان داد و مدعی شد واشنگتن به همکاری با متحدان و شرکایش برای پاسخگو کردن ناقضان حقوق بشر ادامه خواهد داد.