شنبه 15 اردیبهشت 1403

پلیس امنیت اخلاقی

پلیس امنیت اخلاقی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیهان نوشت: مردم عزیز ایران در مقایسه با دهه‌های گذشته، به مراتب دینمدارتر شده‌اند. کافی است تصاویر جمعیت انبوه عزاداران حسینی در دهه اول محرم امسال را مرور کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

17 مرداد ماه در تقویم روز خبرنگار است و خبرنگاری و کار رسانه در دنیای آزاد یعنی خبررسانی و مطلع کردن جامعه از آنچه در جهان می گذرد و این جمله آشنا که رسانه ها "رکن چهارم دموکراسی" هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حاکمیت در یک پارادوکسی گیر کرده که امکان حل آن را ندارد. نظام سیاسی از یک سو نیار دارد تا با وسعت بخشیدن به بدنه اجتماعی خود، بتواند برنامه ها و اهداف خود را پیش ببرد. از سوی دیگر ناخودآگاه جامعه را به دو بخش متعارض تقسیم کرده و با برخوردهای فرهنگی این تعارض را هم تقویت می کند که باعث ریزش این بدنه می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: اینکه اختلافات بین جریان‌های مختلف اصولگرایی، واقعی است یا بازی معروف «پلیس خوب، پلیس بد» مشخص نیست، اما آنچه مسلم است این است که با وجود اختلاف نظرها بر سر چگونگی مقابله با معترضان به حجاب اجباری، در نهایت تندروها چه به شکل قانونی یا فراقانونی (بدون پیگرد قانونی) به کارشان ادامه خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها، مسئولان دولت و رسانه های نزدیک به نهادهای خاص، درباره حوزه وظایف مجریان گشت ارشاد و نحوه نظارت بر اعمال و رفتار ماموران، نظرات مختلفی را مطرح کردند که بعد از یکسال مجادله و بحث و بررسی حول وجود یا عدم وجود گشت ارشاد، ابهامات درباره شیوه برخورد سلبی با بی حجابان را افزایش داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات پلیس برای برخورد با تحرکات غیراخلاقی و مقابله با بی‌حجابی‌ها تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس قطعا از رفتار مسئولانه پلیس امنیت اخلاقی حمایت می‌کنیم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیژن نوباوه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با تاکید برا اینکه بسیاری از رفتار‌های غیراخلاقی سازماندهی شده است، از اقدامات پلیس برای برخورد با تحرکات غیراخلاقی و مقابله با بی‌حجابی‌ها تقدیر کرد و گفت که این اقدامات پلیس باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد. اخیرا سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا از استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس...

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه این کشور منتشر شده است، در پاسخ به این سوال که با توجه به امضای توافقی میان عراق با ایران برای تهاتر نفت در ازای گاز و این که احتمالا این اقدام ناقض تحریم‌های آمریکا بوده است، آیا واکنشی نسبت به این موضوع دارد، گفت: نه واکنشی ندارم. ما به رصد این مسئله ادامه می‌دهیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اقدام پلیس برای مقابله با بی‌حجابی را در راستای اجرای قانون دانست و توضیحاتی را در این باره ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اقدام پلیس برای مقابله با بی‌حجابی را در مسیر اجرای قانون دانست و توضیحاتی را در این باره ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه نفر از عوامل برگزرای پارتی مختلط در بابل با دستور دادستان در بابل دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سه نفر از عوامل برگزرای پارتی مختلط در بابل با دستور دادستان در بابل دستگیر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: برای اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب باید یک نگاه فراملی به مسئله حاکم باشد.