یک‌شنبه 15 مهر 1403

پلیس در برقراری امنیت عزاداران حسینی زنجان بسیار خوب عمل کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پلیس در برقراری امنیت عزاداران حسینی زنجان بسیار خوب عمل کرد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس این استان در حفظ و برقراری امنیت عزاداران حسینی زنجان به وظیفه ذاتی و قانونی خود به خوبی عمل کرد.

سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تلاش های شبانه روزی و زحمات کارکنان پلیس استان در برقراری نظم و امنیت عزاداران حسینی قدردانی کرد و افزود: تامین نظم و امنیت جامعه و مردم از وظایف ذاتی پلیس است.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی استان در زمان برگزاری آیین های عزاداری که در مکان های رو باز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شد، با حضور در نقاط مختلف، امنیت عزاداران را برقرار کردند و هیچ مشکلی نیز پیش نیامد.

سردار جهانبخش تصریح کرد: ماموران پلیس استان زنجان در دهه نخست محرم در سطح شهرها و روستاهای استان به منظور اجرای طرح‌ها و اقدامات صورت گرفته، حضور فعال و مستمر داشتند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری دستگاه های مسوول و تعامل و همراهی مردم و مسوؤلان هیات مذهبی با پلیس، مراسمات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در فضایی کاملا آرام، با امنیت کامل و با حضور پرشور مردم برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان از مردم عزادار و سیاه پوش و تمامی ماموران پلیس استان زنجان که طی این روزها در برقراری نظم و امنیت عزاداران حسینی به ویژه در روز هشتم، تاسوعا، عاشورا و یازدهم محرم تلاش کردند قدردانی کرد.

*س_برچسب‌ها_س*