جمعه 8 تیر 1403

پوتین پیام تسلیت داد / پرونده حمله تروریستی باز شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پوتین پیام تسلیت داد / پرونده حمله تروریستی باز شد

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه امروز با انتشار پیامی به خانواده‌های عزادار حمله اوکراین به «سواستوپل» تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز یکشنبه در سخنانی حمله نیروهای اوکراین به سواستوپل را محکوم کرد.

رئیس جمهور روسیه در این پیام به خانواده قربانیان این حادثه تسلیت گفت و با آن ها ابراز همدردی کرد.

ولادیمیر پوتین همچنین خواستار بررسی ابعاد مختلف این حادثه از سوی نیروهای نظامی و امنیتی کشورش شد.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه ساعاتی پیش با صدور بیانیه ای درباره حمله کی یف به سواستوپل اعلام کرد: حمله اوکراین به سواستوپل را جنایتی دینی و آیینی می دانیم؛ تصادفی در روز عید پنجاهه، این روز برای این حمله تصادفی انتخاب نشده است. نیروهای مسلح اوکراین عامدانه مکان های پرتردد را برای گلوله باران انتخاب می کنند. منتظر پاسخ سازمان های بین المللی نسبت به مرگ غیرنظامیان در سواستوپل خواهیم بود، اما این سازمان ها تحت تاثیر رویکردهای مغرضانه غرب هستند.

خبر مرتبط پوتین: روسیه فقط به تجهیزات نظامی خود تکیه دارد

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که این کشور تنها به تجهیزات نظامی خود تکیه دارد و از این مسیر به موفقیت رسیده است.

بر اساس اعلام خبرگزاری اسپوتنیک، کمیته تحقیقات روسیه پس از حمله نیروهای مسلح اوکراین به سواستوپل پرونده جنایی را تحت عنوان «حمله تروریستی» باز کرد.

دستیار وزیر بهداشت روسیه در ارتباط با این حمله اوکراین خبر داد: در پی گلوله باران امروز سواستوپل توسط اوکراین، 124 نفر از جمله 27 کودک زخمی شده اند.

الکسی کوزنتسوف، دستیار وزیر بهداشت روسیه گفت: در پی گلوله باران سواستوپل توسط اوکراین، 124 نفر از جمله 27 کودک با درجات مختلف زخمی شدند.

خبر مرتبط پوتین با این اقدام حسابی آمریکا را خشمگین کرد / برنامه واشنگتن برای جبران چیست؟

اقتصادنیوز: روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به سفر اخیر رئیس جمهور روسیه به کره شمالی و ویتنام اشاره کرد و نوشت: ولادیمیر پوتین برای برانگیختن خشم واشنگتن تنها به چهار روز زمان نیاز داشت.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
پوتین پیام تسلیت داد / پرونده حمله تروریستی باز شد 2
پوتین پیام تسلیت داد / پرونده حمله تروریستی باز شد 3