دوشنبه 7 آبان 1403

پپ: بارسا بی‌گناه است، ما بی‌رحمانه خوب بودیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پپ: بارسا بی‌گناه است، ما بی‌رحمانه خوب بودیم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از باشگاه سابقش و رئیس آن خوان لاپورتا که در پروند نگریرا به ارتشا متهم شده دفاع کرد و گفت بارسا باید تا زمان اثبات ادعاها بی‌گناه دانسته شود.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا با اینکه سالها است هدایت منچسترسیتی را بر عهده دارد ولی نام او هم به نوعی با پرونده نگریرا گره خورده است.

چر که پپ از سال 2008 تا 2012 هدایت بارسا را بر عهده داشت، همان زمانی که بارسلونا متهم است در طی آن به انریکز نگریرا، نایب‌رئیس وقت کمیته داوران اسپانیا، پرداخت‌هایی مشکوک انجام داده است. 

درحالیکه در روزهای اخیر بار دیگر ماجرای این پرونده داغ شده گواردیولا در نشست خبری خود به دفاع از بارسلونا پرداخت و گفت موفقیت‌های آبی و اناری‌ها در زمان مربی‌گری او هیچ ارتباطی به داوری و داورها نداشته است. گواردیولا به عنوان سرمربی بارسا در دوره چهار ساله‌اش سه قهرمانی پیاپی در لالیگا به دست آورد و دو بار هم فاتح چمپیونزلیگ شد.

پپ گواردیولا گفت:" شما حتما ندیده‌اید که آن تیم چقدر خوب بود. ما بی‌رحمانه خوب بازی می‌کردیم. هر وقت که حکم این پرونده آمد آن‌وقت نظرم را می‌گویم. بارسا بی‌گناه است. لاپورتا بی‌گناه است. تا زمانی که خلافش ثابت شود".

خوان لاپورتا که حالا رسما به ارتشا محکوم شده از سال 2003 تا 2010 رئیس بارسلونا بود و در نتیجه دو سال به عنوان رئیس باشگاه با پپ گواردیولا کار می‌کرد. او از سال 2021 به صندلی ریاست برگشته و در حال حاضر ریاست بارسلونا را بر عهده دارد.

پپ: بارسا بی‌گناه است، ما بی‌رحمانه خوب بودیم! 2
پپ: بارسا بی‌گناه است، ما بی‌رحمانه خوب بودیم! 3