یک‌شنبه 1 مهر 1403

پیامی سانچو به بلینگام پیش از این فینال ومبلی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیامی سانچو به بلینگام پیش از این فینال ومبلی

جود بلینگام فاش کرد بعد از اینکه رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان رسید، جیدون سانچو پیامی برای او فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک انگلیسی ادعا کرد بعد از اینکه لوس بلانکوس با شکست دادن بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان رسید، با هیچ یک از هم‌تیمی‌های سابقش در دورتموند صحبت نکرده است. با این حال، بلینگام فاش کرد که پیام کوتاهی از هموطنش جیدون سانچو دریافت کرده است.

سانچو و بلینگام پیش از انتقال پر سر و صدای این وینگر به منچستریونایتد در سال 2021، یک فصل در آلمان با هم بازی کردند. آن‌ها در فصل 2021-2020 موفق به قهرمانی در جام حذفی آلمان شدند. حالا این ستارگان انگلیسی قرار است در کشور خودشان مقابل هم قرار بگیرند، جایی که غول‌های بوندس لیگا در ومبلی به مصاف قهرمان لالیگا خواهند رفت.

بلینگام در مصاحبه با کانال رسانه‌ای رئال مادرید گفت: «این هفته با هیچ کدام از آن‌ها صحبت نکرده‌ام. وقتی برای اولین بار به فینال رفتیم، پیام کوتاهی از جود دریافت کردم. بنابراین با سانچو صحبت کردم. فقط گفت:«آن‌جا می‌بینمت» و از این حرف‌ها. جیدون همیشه کسی بوده که از زمان آمدنم به دورتموند از من حمایت کرده است. او واقعاً آدم خوبی است. خیلی به من کمک کرد."

این بازیکن 20 ساله که در اولین فصل حضورش در اسپانیا موفق به کسب سوپرکاپ اسپانیا و قهرمانی لالیگا شد، حالا به دنبال کسب اولین مدال لیگ قهرمانان خود در تاریخ 1 ژوئن است.