دوشنبه 2 مهر 1403

پیام تبریک معاون وزیر آموزش و پرورش به ایسنا

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
پیام تبریک معاون وزیر آموزش و پرورش به ایسنا

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بیست و یکمین سالروز تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" را به مدیران، خبرنگاران و دست اندرکاران پرتلاش آن رسانه تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، مهراله رخشانی مهر در پیامی به مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" نوشت: «امروزه و در هزاره سوم میلادی که جهان به مدد تکنولوژی به دهکده کوچکی تبدیل شده است، اهمیت و نقش رسانه در آگاهی بخشی به مردم و رشد اجتماعی بر هیچکس پوشیده نیست و دسترسی سریع و صحیح به اخبار و توان ارائه تحلیل درست، ضرورتی انکار ناپذیر قلمداد می شود.

رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی به عنوان مرجع مردم برای آگاهی و پی بردن به حقایق امور اهمیت ویژه ای را در شکل دهی به رویکرد جامعه نسبت به مسائل و و رویدادها ایفا می کند.

در کشور ما و به ویژه در این برهه که دشمن از هر حربه ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کند، این اهمیت دوچندان می شود و خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" که با انگیزه، شور و نیروی برخاسته از دانشجویان عزیز آغاز به کار کرده نشان داده است که در طول 21 سال گذشته به عنوان یک خبرگزاری با رویکرد اعتدالی و منصفانه در بیان حقایق و اخبار در جذب و جلب اعتماد جامعه مخاطبان موفق بوده است.

بیست و یکمین سالروز تأسیس این نهاد خبری را به مدیران، خبرنگاران و دست اندرکاران پرتلاش آن رسانه تبریک می گویم و توفیق بیش از پیش در بیان واقعیات و انعکاس حقیقت و بازتاب دغدغه های مردم را به دور از افراط و تفریط برای این نهاد خبری آرزو می کنم».

انتهای پیام