شنبه 7 مهر 1403

پیام تسلیت سید عباس عراقچی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
پیام تسلیت سید عباس عراقچی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

سید عباس عراقچی در پیامی گفت: اینجانب شهادت سید مقاومت و جمعی از یارانش به دست رژیم سفاک و منفور صهیونیستی را به مقام معظم رهبری، امت اسلامی و مردم منطقه، مردم مقاوم و فهیم لبنان و ایران و همه اجزا و ارکان محور مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. بی تردید خون پاک شهدای مقاومت زمینه ساز پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف از لوث جنایتکاران صهیونیست خواهد بود. انشاالله.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله رهبر جزب الله لبان را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَلُوا تَبدِیلا

سید حسن نصرالله، سید مقاومت و فخر امت اسلامی، به خیل شهیدان راه شرافت و ایستادگی در برابر ظلم و جنایت اشغالگران آدم کش پیوست. این اولین بار نیست که رژیم صهیونیستی رهبران و فرماندهان حزب‌الله را به شهادت می‌رساند ولی شجره طیبه مقاومت از حیات و رشد باز نمی‌ایستد.

در مکتب اسلام، «شهادت» خود شاهدی است بر حقانیت آرمان و انگیزه‌ای است برای ادامه مسیر و محرکی است برای جذب مجاهدان. ندیدند که خون شهید سید عباس موسوی چگونه باعث تحکیم بیشتر حزب‌الله شد؟ اکنون باید با وحشت نظاره‌گر تاثیر خون سید حسن نصرالله بر گسترش بیش از پیش مقاومت باشند. شهادت گوارایش باد و رهش پر رهرو.

اینجانب شهادت سید مقاومت و جمعی از یارانش به دست رژیم سفاک و منفور صهیونیستی را به مقام معظم رهبری، امت اسلامی و مردم منطقه، مردم مقاوم و فهیم لبنان و ایران و همه اجزا و ارکان محور مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. بی تردید خون پاک شهدای مقاومت زمینه ساز پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف از لوث جنایتکاران صهیونیست خواهد بود. انشاالله.

وَمَا النَصرُ اِلاَ مِن عِندِ اللهِ العَزِیزِ الحَکِیم

از میان اخبار

بیانیه مشترک عراق و آمریکا درباره خروج نیرو‌ها از عراق

پاسخ ظریف به سوال خبرنگار آمریکایی درباره مذاکره مجدد هسته‌ای