یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر خارجه ایران گفت: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید عباس عراقچی گفت: احتمال حمله به رفح در غزه، هنوز زیاد است و منتفی نشده ولی اسراییل را نمی تواند از این بن بست نجات دهد. درگیری با ایران اسرائیل را به مراتب ضعیف تر کرده است. سید عباس عراقچی گفت: احتمال حمله به رفح در غزه، هنوز زیاد است و منتفی نشده ولی اسراییل را نمی تواند از این بن بست نجات دهد. درگیری با ایران اسرائیل را به مراتب ضعیف تر کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ عباس عراقچی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه کیهان در واکنش به انتشار بخشی از خاطرات دکتر محمدجواد ظریف از کتاب تازه‌منتشرشده «پایاب شکیبایی»، مدعی شده دکتر حسن روحانی چون در خواب بود فرماندهان نظامی نتوانستند عملیات حمله به پایگاه عین‌الاسد را به او اطلاع دهند

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت روحانی: او از طریق زیرنویس شبکه خبر، از حمله به عین الاسد مطلع شد / روحانی و دولت در جریان استقرار پدافند هوایی و تصمیم گیری درباره «کلییر نکردن» آسمان کشور و متعاقب آن، فاجعه هواپیمای اوکراینی نبودند سایت حسن روحانی در مطلبی به ادعای کیهان درباره رئیس جمهور سابق درخصوص اخباری از حمله به عین الاسد واکنش نشان داد. در این مطلب آمده است: روزنامه کیهان در واکنش به انتشار بخشی از خاطرات...

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت حسن روحانی به مطلب کیهان درباره شب حمله به عین الاسد واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ادعای گزافی نیست اگر محمود نبویان را در کنار جواد کریمی قدوسی دوقلوهای پارلمانی ضدبرجام و ضدظریف بدانیم. مرور اظهارات نبویان و اظهاراتش در مجلس نهم و مجلس یازدهم نشان از این دارد که رویکرد او درقبال برجام تغییر قابل‌توجهی نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته با حضور پرشور مقامات و چهره‌های سیاسی کشور پای صندوق‌های رای برگزار شد‌. از جمله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری که در نخستین ساعات آغاز فرآیند رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق ستاد انتخابات کشور انداخت. در کنار او احمد وحیدی وزیر کشور، محمد‌تقی چراغی معاون سیاسی وزیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

در دیدار امروز جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، سفرا و نمایندگان کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی شخصیت‌هایی از گروه‌های مختلف سیاسی حضور داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از روزنامه‌ها دیروز تیتر یک خود را به نشست رئیس‌جمهور با احزاب اختصاص دادند. الیاس حضرتی که خود در این نشست حضور داشته در روزنامه اعتماد نوشته است: «نوع خاصی از دوقطبی‌سازی‌های مخرب که اغلب در فضای عمومی کشور شکل می‌گیرند، در این نشست نیز طرح شدند و وقت اعظم جلسه را به خود اختصاص دادند. به‌طور مثال محسن هاشمی بحث آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را مطرح و به سالگرد رحلت ایشان اشاره کرد....

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا نوشت: مشکل آقای نبویان آن است که هنوز تحت ارشادات همان فردی است که دکتر باقری وقتی مسئولیت مذاکرات را به عهده گرفت او را همراه خود برد ولی دور اول به دور دوم نکشیده دیگر به مذاکرات راهش نداد. او از هتل خود در وین جزئیات مذاکره را تلفنی به نبویان می گفت تا در مجلس علیه دکتر باقری به کار ببرد و جلوی ادامه مذاکره را بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهاجری، فعال اصولگرا با انتقاد از ادعای کذب نماینده عضو جبهه پایداری درباره عباس عراقچی، نوشت: آقای نبویان که ملبس به لباس روحانیت است بدلیل کینه‌ای که از برجام و تیم مذاکره هسته‌ای دارد بارها تهمت و افترا زده و دروغ گفته است. به عنوان برادر بزرگتر به او می‌گویم به خدا زشت است آدم لباس پیغمبر را بپوشد و برای رسیدن به هدفش دروغ بگوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان غربگرا و کاسبان تحریم و برجام که افزایش اقتدار دفاعی ایران را تخطئه می‌کرد لغو تحریم تسلیحاتی را که در پی انقضای مدت آن و در روندی معمول رخ داد و البته خود مسبب تداوم آن شد، میوه برجام جا زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عراقچی در برنامه تلویزیونی به افق فلسطین گفت: موضوعات سیاست خارجی و امنیت ملی را جناحی نکنید. منبع: چندثانیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سابق وزارت خارجه کشورمان در واکنش به بمباران بیمارستان غزه نتوانست بغضش را کنترل کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عراقچی معاون سابق وزارت امور خارجه که در برنامه زنده شبکه افق حضور پیدا کرده در واکنش به بمباران بیمارستان در غزه نتوانست جلوی احساسات خودش را بگیرد و بغض کرد.