یک‌شنبه 6 آبان 1403

پیام مسی برای شاعر فوتبال: یادش بخیر رفیق!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام مسی برای شاعر فوتبال: یادش بخیر رفیق!

لیونل مسی به یکی از پست‌های اینستاگرامی رونالدینیو پاسخی بامزه داد تا نشان دهد بین شاعر فوتبال و اسطوره آرژانتینی رابطه دوستانه‌ای برقرار است.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی و رونالدینیو به مدت سه سال و چهار ماه در بارسلونا همبازی بودند. البته لئو مسی با اینکه در تمام این مدت بازیکن بارسا بود ولی همه این سه سال و نیم را در کنار تیم اول سپری نمی‌کرد. با این حال سال‌های همبازی بودن باعث شده بین رونالدینیو که لقب شاعر فوتبال را یدک می‌کشد و اسطوره آرژانتینی رابطه دوستانه مستحکمی شکل بگیرد.

در اولین روز سال نوی میلادی واکنش لئو مسی به یک پست اینستاگرامی رونالدینیو بار دیگر نشان داد که این دو چقدر با هم رفیق هستند. شاعر فوتبال عکسی از خودش منتشر کرد که او را در حال قدم زدن در زمین تمرین بارسلونا نشان می‌داد. رونالدو زیر این عکس نوشت: "تعطیلات تمام شد، وقت کار کردن است. به زودی فصل جدید این ماجراجویی را اعلام می‌کنم".

لیونل مسی بلافاصله با دوست برزیلی‌اش شوخی کرد و در پاسخ به پست او در اینستاگرام نوشت: "چه عکسی! یادش بخیر آن قدم زدن‌ها از رختکن به زمین تمرین لاماسیا در حال قهوه خوردن، ها ها ها!" مسی با پست رونالدینیو به یاد خاطرات مشترک‌شان در پشت صحنه حضور در بارسا افتاد. ما پشت صحنه‌های مسی و رونالدینیو را ندیده‌ایم ولی می دانیم این دو وقتی با پیراهن بارسا در کنار هم وارد زمین می‌شدند چه صحنه‌هایی از لذت ناب فوتبال را به نمایش می‌گذاشتند.

پیام مسی برای شاعر فوتبال: یادش بخیر رفیق! 2
پیام مسی برای شاعر فوتبال: یادش بخیر رفیق! 3