جمعه 14 اردیبهشت 1403

پیام کریسمسی کلوپ به هواداران لیورپول؛ لحظه قهرمانی در اروپا فراموش‌نشدنی است

وب‌گاه نود مشاهده در مرجع
پیام کریسمسی کلوپ به هواداران لیورپول؛ لحظه قهرمانی در اروپا فراموش‌نشدنی است

سرمربی تیم فوتبال لیورپول خطاب به هواداران تیمش اظهارات جالبی به زبان آورد.

به گزارش سایت نود، یورگن کلوپ به مناسبت کریسمس در پیامی هواداران تیمش را مورد خطاب قرار داد و با آن‌ها درباره خاطرات خوبش گفت.

او در این باره اظهار داشت: طبیعتا وقت آن است که مختصرا درمورد سالی که برای این پسران، باشگاه و البته هوادارانمان باورنکردنی بود، تأمل کنیم. فکر می‌کنم شما مرا به اندازه کافی می‌شناسید و از آن دست کسانی نیستم که بخواهم به گذشته نگاه کنم اما چگونه می‌توانم تمام چیزهایی که طی این یک سال تجربه کردیم را نادیده بگیرم؟ فقط یک کلمه برای توصیفش دارم و آن "WOW" است. به بسیاری از مسائل افتخار می‌کنم. اول از همه برای تمام افرادی که فرصت جشن گرفتن دوباره یک قهرمانی دیگر با لیورپول را داشتند، خوشحالم.

او در ادامه افزود: تا زمانی که زنده ام شب قهرمانی در مادرید را فراموش نمی‌کنم. یادم می‌آید یک بار گفتم وقتی جامی ببریم، شهر منفجر خواهد شد اما فکر می‌کنم این توصیف هم کم است. حالا بدون آنکه مو به تنم سیخ شود، نمی‌توانم به آن‌ها فکر کنم. در آن روز شما باعث شدید ما هرنوع احساسی را پشت سر بگذاریم و وقتی نگاه مردم را از اتوبوس می‌دیدم، بیش از پیش به خودم ایمان آوردم. مرد خوش شانسی هستم چون بخشی از این باشگاه فوتبال و خانواده خاص آن نام دارم. همچنین علاوه بر لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب 2 جام دیگر یعنی سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان نیز شدیم و پیشروی هفته به هفته در لیگ برتر هم ادامه دارد. با توجه به کارهایی در سال 2019 انجام دادیم، بازیکنانم را «هیولاهای ذهنیت» خطاب می‌کنم چون برایشان شرایط مهم نیست و دربازی با بارسلونا در آنفیلد صد در صد فراتر از توانایی‌های خود رفتند و یک اتفاق مهم را رقم زدند.

1977