سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

پیروزی برابر آلمریا، سالزبورگ، مالاگا و.../ درخشش جالب تیم‌های عربستانی در اردوهای اروپایی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیروزی برابر آلمریا، سالزبورگ، مالاگا و.../ درخشش جالب تیم‌های عربستانی در اردوهای اروپایی!

تیم های مطرح عربستانی در اردوهای پیش فصل خود در کشورهای اروپایی خود نتایج جالب توجهی را کسب کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های مطرح عربستانی اردوی پیش فصل خود را در کشورهای اروپایی برپا کرده اند و در این مدت بازی های تدارکاتی قابل توجهی را مقابل تیم های مطرح اروپایی برگزار کردند.

روز گذشته و در یکی از این دیدارها که در کشور اتریش برگزار شد، تیم فوتبال الاتحاد با سرمربیگری نونو اسپریتو سانتو به مصاف سالزبورگ رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم عربستانی به پایان رسید. در این بازی رومارینیو 2 بار، شراحیلی و کامارا گل های الاتحاد را به ثمر رساندند.

الهلال مدافع عنوان قهرمانی لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا نیز اردوی خود را در بیرمنگام انگلیس برگزار کرده است و روز گذشته در دومین بازی تدارکاتی خود با 2 گل از سد تیم اسپانیایی آلمریا گذشت. سالم الدوسری و لوسیانو ویتو گل های این بازی را به ثمر رساندند.

النصر دیگر تیم مطرح عربستانی نیز با هدایت رودی گارسیا سه بازی تدارکاتی را برگزار کرده است. این تیم در روزهای گذشته برابر لاس پالماس به تساوی 2 - 2 رسید و سپس 2 - 1 رئال ساراگوسا را شکست داد و دو روز قبل نیز با 2 گل مقابل مالاگا به پیروزی رسید.

الشباب دیگر تیم مطرح عربستانی نیز با نتیجه 2 بر یک از سد لاس پالماس گذشت و در ادامه با همین نتیجه مقابل رئال ساراگوسا تن به شکست داد و روز گذشته نیز با 6 گل برابر سلتاویگو اسپانیا مغلوب شد.