یک‌شنبه 10 تیر 1403

پیشنهاد وسوسه انگیز روی میز سرخ پوشان / عبدالکریم در پرسپولیس ماندنی شد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
پیشنهاد وسوسه انگیز روی میز سرخ پوشان / عبدالکریم در پرسپولیس ماندنی شد؟

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مالی الوکره برای جذب عبدالکریم را رد کرد.

یکی از چالش‌های جدید باشگاه پرسپولیس درخواست انتقال عبدالکریم حسن توسط باشگاه قطری الوکره است.

پرسپولیسی‌ها که بعد از سال‌ها چالش در سمت چپ دفاعی خود، در پنجره زمستانی فصل گذشته موفق شدند ستاره قطری را از تیم کویتی در اختیار بگیرند و تا حد زیادی در مسیر دستیابی به موفقیت خود، به نتیجه نزدیک شوند، اکنون با درخواست جدایی این بازیکن مواجه شده‌اند.

عبدالکریم حسن که بعد از حواشی مربوط به کامنت جنجالی‌اش از لیگ ستارگان قطر و همچنین تیم ملی این کشور طرد شده بود، راهی کویت شد. او اما در نیم فصل گذشته با درخواست پرسپولیس به تهران آمد و توانست نمایش امیدوارکننده‌ای در یکی از پست‌هایی که این تیم سال‌ها در آن با ضعف مواجه بود، شکل دهد.

نمایش موفق در کنار قرار گرفتن در کانون توجهات باعث شد تا این بازیکن در نهایت بتواند شرایط گذشته‌اش را در قطر تغییر دهد. در این مسیر پیشنهاد الوکره قطر نیز می‌تواند او را به طور کامل به شرایط گذشته نزدیک‌تر کند.

موضوعی که در ابتدا از سوی باشگاه پرسپولیس رد شد و آنها با ادعای اینکه یک فصل دیگر با عبدالکریم قرارداد دارند، منکر جدایی احتمالی این بازیکن چپ پا شدند. اما در ادامه با نامه رسمی باشگاه الوکره و درخواست صدور رضایتنامه این ماجرا شکل جدی‌تری به خود گرفت.

اما اکنون باشگاه پرسپولیس عصبانی‌تر از همیشه نسبت به این پیشنهاد واکنش نشان داده است. گفته می‌شود باشگاه الوکره برای این انتقال مبلغ ناچیز 300 هزار دلاری را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده که خیلی زود از سوی رضا درویش رد شد..

با این حال چالش بزرگ باشگاه پرسپولیس اینجاست که عبدالکریم حسن نیز بی میل نیست که بار دیگر با بازگشت به کشورش، شرایط حضور دوباره در تیم ملی را نیز برای خود فراهم سازد و عضوی از تیم عنابی‌ها لقب گیرد.

باشگاه پرسپولیس اما گفته می‌شود به مبلغی پایین‌تر از یک میلیون دلار تا هشتصد هزار دلار در مسیر این انتقال در صورت رضایت برای جدایی راضی نخواهد بود. آنها مدعی‌اند تنها با دریافت مبلغی نزدیک به این، شاید راضی به انتقال عبدالکریم حسن به قطر شوند. بازیکنی که فرصت خودنمایی دوباره در پرسپولیس و بازگشت به قطر را برای خود شکل داده و به همین منظور نیز برای اینکه باشگاه پرسپولیس در این زمینه متضرر نشود، مبلغ موردنظر آنها را پرداخت نماید.

رضا درویش در این زمینه گفتگویی نیز با عبدالکریم حسن داشته و ضمن نارضایتی از شرایط به وجود آمده، پیشنهاد 300 هزار دلاری ارسالی از سوی الوکره را در کلاس او ندانسته و آن را در برابر کیفیت این بازیکن، بی ارزش قلمداد کرده است و از او خواسته بدون توجه به این موضوع تمرکز خود را روی بازگشت به پرسپولیس و تعهد قراردادش قرار دهد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.