سه‌شنبه 3 مهر 1403

پیولی: تیم ما به بازی‌های سرنوشت‌ساز عادت کرده است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پیولی: تیم ما به بازی‌های سرنوشت‌ساز عادت کرده است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روسونری با این نتیجه به رده دوم جدول گروهش در لیگ قهرمانان رسیده است و با یک تساوی در بازی پایانی، به مراحل حذفی راه پیدا خواهد کرد. پیولی در نشست خبری پس از مسابقه گفت: ما شروع سختی داشتیم چون حریف ما را با جایگیری خود غافلگیر کرد ولی توانستیم راه حلی برای تحرکات دفاعی بیابیم و سپس مهاجمان، صاحب فرصت‌های گلزنی بسیاری شدند. این قطعا برد خوبی است،...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روسونری با این نتیجه به رده دوم جدول گروهش در لیگ قهرمانان رسیده است و با یک تساوی در بازی پایانی، به مراحل حذفی راه پیدا خواهد کرد.

پیولی در نشست خبری پس از مسابقه گفت: ما شروع سختی داشتیم چون حریف ما را با جایگیری خود غافلگیر کرد ولی توانستیم راه حلی برای تحرکات دفاعی بیابیم و سپس مهاجمان، صاحب فرصت‌های گلزنی بسیاری شدند. این قطعا برد خوبی است، همراه با یک عملکرد خوب ولی، ما به قدم دیگری هم نیاز داریم و هواداران‌مان برابر سالزبورگ به ما کمک خواهند کرد.

تیم ما دیگر به این بازی‌های سرنوشت‌ساز عادت کرده است. ما طی سالیان اخیر، شمار زیادی از آن‌ها را تجربه کردیم. ما می‌دانستیم که حق اشتباه نداریم. از نقاط قوت خودمان و نقاط قوت حریف مطلع بودیم. ما هرگز هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم اما صعود کردن از گروه، قدم رو به جلویی برای اعضای تیم خواهد بود.

زمان زیادی برای آماده شدن جهت رویارویی با سالزبورگ داریم ولی قبل از آن باید مقابل تورینویی که فصل قبل برای ما مشکلات زیادی رقم زد، کنترل کار را در سری آ به دست بگیریم. نکته مهم این است که فکر نکنیم تساوی در بازی آخر کافی خواهد بود. آن ذهنیت اشتباه است و قطعا روشی نیست که ما در میلان، با آن سراغ بازی‌ها می‌رویم. مسابقه با سالزبورگ بازی تعیین کننده‌ای خواهد بود و می‌تواند ما را قادر سازد تا عملکردی بهتر از فصل قبل داشته باشیم؛ چیزی که از همان ابتدای این مسابقات، هدف ما بود.

انتهای پیام /