دوشنبه 23 مهر 1403

پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد

بندرعباس - ایرنا - پیکر مطهر شهید ناوچه کنارک، سرباز وظیفه ناوبان دوم فخرالدین فلکنازی پنجشنبه شب ازطریق فرودگاه بندرعباس وارد و تا شهرک مسکونی منطقه یکم امامت نداجا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشییع و مشایعت شد.

بیست و یکم اردیبهشت جاری بر اثر حادثه‌ای که برای یکی از شناورهای سبک در منطقه عمومی آب‌های جاسک و چابهار در دریای عمان رخ داد، 19 تن از پرسنل ناوچه کنارک شهید و 15 تن مجروح شدند که شهید فلکنازی هم جزو آن‌هاست.

پس از تشییع، مراسم خاص نظامی و وداع همرزمانش با این شهید در بندرعباس با حضور جمعی از مسوولان، خانواده شهدا، همچنین فرماندهان و پرسنل منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در آیین تشییع پیکر این شهید اهل سنت در بندرعباس اظهار داشت: شهید و شهادت بخشی از هر مقاومتی بوده و اگر ایران تمام معادله‌های دشمن را بهم ریخته به واسطه همین پایمردی و دلاورمردی شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: حضور نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس، دریای عمان و آب‌های بین المللی نشان اقتدار ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: شهدای بسیاری در مانورها در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام شدند و اکنون نیز با آن زمان تفاوتی نداشته و جریان عظیم مجاهدانی که در مقابله با دشمنان جان خود را برای رسیدن به آمادگی بالا تقدیم می‌کنند بخشی از مبارزه پایان ناپذیر هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران امروز از خلیج فارس و دریای عمان تا آب‌های آزاد حضور مقتدرانه داشته و اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد این حضور در دریای کارائیب هم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطر نشان کرد: اهل سنت در عرصه‌ها مختلف جانفشانی در راه اسلام و انقلاب حضور و نقش گسترده و موثری داشته اند و خدمه ناوچه کنارک هم در مسیر آزادی قدس شریف که پاره تن اسلام است به شهادت رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس را گرامی می داریم و آرزو داریم هرچه زودتر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد الاقصی نماز جماعت اقامه کنیم.

پیکر شهید سرباز وظیفه ناوبان دوم شهیدفخرالدین فلکنازی روز جمعه در بستک تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس ورود پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک به بندرعباس *س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 2
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 3
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 4
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 5
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 6
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 7
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 8
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 9
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 10
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 11
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 12
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 13
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 14
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 15
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 16
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 17
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 18
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 19
پیکر مطهر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس تشییع شد 20