دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

چاپ کتابی درباره چگونگی رشد رهبران بزرگ

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
چاپ کتابی درباره چگونگی رشد رهبران بزرگ

کتاب «رهبران بزرگ چگونه رشد می‌کنند؟؛ آنچه مدیران بزرگ می‌دانند و به کار می گیرند» نوشته کن بلانچارد و مارک میلر با ترجمه بهروز جوکار کاشی توسط انتشارات مرسل منتشر و روانه بازار نشر شد.

کتاب «رهبران بزرگ چگونه رشد می‌کنند؟؛ آنچه مدیران بزرگ می‌دانند و به کار می گیرند» نوشته کن بلانچارد و مارک میلر با ترجمه بهروز جوکار کاشی توسط انتشارات مرسل منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «رهبران بزرگ چگونه رشد می‌کنند؟؛ آنچه مدیران بزرگ می‌دانند و به کار می گیرند» نوشته کن بلانچارد و مارک میلر به‌تازگی با ترجمه بهروز جوکار کاشی توسط انتشارات مرسل به تازگی چاپ و روانه بازار نشر شده است.

بلانچارد و میلر در پاسخ به این سوال که چه چیزی رهبران بزرگ را به حرکت در می‌آورد می‌گویند رشد برای رهبران بزرگ همانند اکسیژن برای غواصان است. غواص در دریای عمیق بدون اکسیژن می میرد. شما نیز اگر رشدتان را متوقف کنید، اثرگذاری تان کاسته شده و ممکن است در طول زمان فرصت‌هایتان را برای رهبری از دست بدهید.

متأسفانه ما در سازمان‌های بزرگ و کوچک، انتفاعی و غیرانتفاعی، شاهد این موضوع هستیم که افرادی به موقعیت رهبری می رسندف اما قادر به حفظ آن نیستند. افراد زیادی که بر اساس توانایی‌های بالقوه ای که دارند، پیشرفت می‌کنند، اما متأسفانه هیچ گاه این توانایی‌ها بالفعل نمی‌شود. شاید شما رهبران نوظهوری را دیده باشیدکه ناکام مانده و توانایی‌های آنها دست نخورده باقی می‌ماند. به نظر شما چه چیزی در همه آنها مشابه است؟ رشد شخصیت یا فقدان آن؟

بیش از هر کسی، کوتاهی در رشد باعث تخریب حرفه‌ای رهبران می‌شود. امید است که موضوع این کتاب، شما را در رشد کردن یاری رساند و شما را متقاعد کند که می‌توانید رشد کنید، راه‌های رشد را به شما نشان دهد و شما را در جهت رشد در مابقی زندگی تان توانمند سازد.

این کتاب داستانی بر اساس اصول اثبات شده بوده و در جهت یادگیری است مارک و کن یکی از تیم‌های نویسندگی هستند که در کتاب رهبران بزرگ چگونه رشد می‌کنند توانستند این اصول را به مخاطب منتقل کنند.

کتاب «رهبران بزرگ چگونه رشد می‌کنند؟» در 22 فصل مطالبی را با عنوان فقدان ناگهانی، حرکت به جلو، آموزش خدمت کردن، یافتن شغل، کسب دانش، شروع با صلابت، رسیدگی به دیگران، تشکیل تیم، دنیا را به رؤیت باز کن، برنامه اجرایی، حرکت به سوی فرزانگی و غیره مطالبی را به مخاطب ارائه می‌دهد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«بعد از یک هفته همان طور که قول داده بودند، تام با یک پیشنهاد کاری با بلیک تماس گرفت. او یکی از اعضای کارگروه بود که با او ناهار خورده بود. تام گفت که آنها دوست دارند پاسخ او را در عرض یک هفته بشنوند. تاریخ شروع تا حدودی متغیر بود اما مزایا نسبت به سایر پیشنهادها بالاتر بود.

دبی و بلیک تصمیم گرفتند تا برای شام با همسر دبی، آقای جان ملاقات کنند. دبی یک رستوران بسیار خوب در مرکز شهر انتخاب کرد، نه از آن نوعی که دانشجویان معمولاً انتخاب می‌کنند. به همین خاطر بلیک امیدوار بود دبی هزینه شام را بپردازد در سر میز شام، جان و بلیک در ابتدا چند دقیقه صرف سلام و آشنایی کردند. بعد از آنُ گفتگو به سمت مصاحبه‌های بلیک پیش رفت. در ابتدا دبی خواست تادر مورد جلسه سوم مصاحبه در داینا استار بشنود. بلیک خلاصه‌ای از وقایع را تعریف کرد و سپس به پیشنهاد مطرح شده از طرف آنها پرداخت.»

این کتاب در 179 صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت 89 هزار تومان عرضه شده است.