شنبه 16 تیر 1403

چند بار می توان ترمیم معدل در کنکور سراسری کرد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
چند بار می توان ترمیم معدل در کنکور سراسری کرد؟

چند بار می توان ترمیم معدل کرد؟، آیا بیشتر از یک بار می توان برای فرصت ترمیم معدل دیپلم ثبت نام کرد؟، آیا امکان افزایش دفعات ترمیم معدل وجود دارد؟ چند بار می توان ترمیم معدل کرد؟، آیا بیشتر از یک بار می توان برای فرصت ترمیم معدل دیپلم ثبت نام کرد؟، آیا امکان افزایش دفعات ترمیم معدل وجود دارد؟ به گزارش عرشه آنلاین، این ها سوالاتی هستند که از سوی داوطلبان شرکت کننده ای که می خواهند نمرات...

چند بار می توان ترمیم معدل کرد؟، آیا بیشتر از یک بار می توان برای فرصت ترمیم معدل دیپلم ثبت نام کرد؟، آیا امکان افزایش دفعات ترمیم معدل وجود دارد؟

به گزارش عرشه آنلاین، این ها سوالاتی هستند که از سوی داوطلبان شرکت کننده ای که می خواهند نمرات دیپلم خود را ارتقا دهند، شنیده می شود. در ادامه به آخرین اخبار حول این موضوع می پردازیم.

پاسخ:

از زمان تصویب طرح شورای عایل انقلاب فرهنگی، متاسفانه این اختیار به آموزش و پرورش داده شده بود، حال با وجود اینکه حرف از 10 بار فرصت ترمیم معدل بود، در نهایت آموزش و پرورش یکبار ترمیم برای هر درس را اعلام کرد.

در آذرماه 1402 که آیین نامه در شورای انقلاب فرهنگی ابلاغ شد، یکبار به تمام داوطلبان این اجازه داده شد که از تاریخ ابلاغ مصوبه، یکبار را بتوانند.

آپدیت در 10 تیر 1403:

حال در آخرین خبر به تاریخ 10 تیرماه، وزیر آموزش و پرورش در صحن مجلس در این رابطه قول دو بار ترمیم نمره را می دهد؛

نائب رئیس مجلس: آیین نامه ای که وزارت آموزش و پرورش تهیه کرده، یکبار امتحان برای اعمال معدل را در نظر دارد، دوستان میگن شما اینو اصلاح بفرمایید، شما هم که نوید دو بار را می دهید./ ایلنا

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

چند بار می توان ترمیم معدل در کنکور سراسری کرد؟ 2