جمعه 10 فروردین 1403

چند خبر کوتاه از شهرستان سروآباد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
چند خبر کوتاه از شهرستان سروآباد

سنندج - ایرنا - افتتاح 19 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی، توزیع 850 بسته معیشتی، اجرای چند برنامه از جمله دیدار مسوولان شهرستانی با فرمانده سپاه به مناسبت هفته بسیج اخبار کوتاه شهرستان سروآباد است.

به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته بسیج 19 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در شهرستان سروآباد ساخته و روز پنجشنبه در آیینی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسوولان شهرستانی افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

فرمانده سپاه سروآباد در آیین افتتاح این واحدهای مددجویی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: برای این واحدهای مسکن مددجویان در مجموع 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی سپاه هزینه شده است.

سرهنگ محسن ایوانی افزود: کمک به احداث پنج باب مسجد، کمک به احداث پنج باب مدرسه و تعمیر و مرمت تعدادی از مدارس و مساجد روستاهای تابعه شهرستان از دیگر اقدامات مهم بسیج در سال جاری است.

مراسم افتتاح واحدهای مسکن مددجویی به صورت نمادین در محله فاز دوم فرهنگیان شهر سروآباد انجام شد.

فرمانده سپاه سروآباد همچنین از توزیع 850 بسته مواد غذایی کمک معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: در مرحله سوم توزیع کمک‌های مومنانه، این بسته ها به ارزش هر بسته 400 هزار تومان توزیع شد.

سرهنگ ایوانی افزود: سپاه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار آسیب پذیر از ویروس منحوس کرونا طی سه مرحله بیش از چهار هزار بسته غذایی به ارزش 12 میلیارد تومان را در بین نیازمندان سروآباد توزیع کرده است.

وی یادآور شد: بسته‌های غذایی شامل یک کیسه برنج 10 کیلوگرمی، 2 بسته ماکارونی، 2 عدد روغن مایع، 2 عدد رب گوجه فرنگی، 2 بسته خرما و مقداری حبوبات است.

به مناسبت هفته بسیج فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستانی با حضور در سپاه سروآباد با فرمانده و پرسنل دیدار و گفت وگو کردند

فرماندار سروآباد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات سپاه اظهار داشت: نقش سپاه در حفظ امنیت و استقلال کشور بی بدیل است و در طول چهار دهه از عمر انقلاب منشاء خدمات بسیار خوبی برای کشور بوده است.

یوسف باشی با تبریک هفته بسیج افزود: در هر کار و پروژه ای که بسیج وارد شده آن را بخوبی انجام داده و به بهترین شکل ممکن به پایان رسانده که نمونه آن ورود بسیج به عرصه واکسیناسیون فلج اطفال بود که در سال 1370 اتفاق افتاد و در کمتر از یکماه با موفقیت انجام شد که بی سابقه بود.

فرمانده سپاه سروآباد نیز گفت: سپاه همواره پشتیبان و حامی دولت بوده و در این راستا با تمام قدرت و توان در کنار دولت و مردم خواهد بود.

سرهنگ محسن ایوانی با تشریح برنامه های هفته بسیج یادآور شد: در این هفته بیش از 160 برنامه مختلف در شهرستان برگزار شد که 20 برنامه آن شاخص است.

وی تاکید کرد: دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، افتتاح پروژه عمرانی و خدماتی بسیج سازندگی، تجلیل از بسیجیان، توزیع بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

*س_برچسب‌ها_س*
چند خبر کوتاه از شهرستان سروآباد 2