جمعه 10 فروردین 1403

چند خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی استان همدان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
چند خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی استان همدان

همدان - ایرنا - دستگیری قاتل در ملایر، کشف 19 کیلوگرم موادمخدر در اسدآباد و نهاوند و کشف محموله چوب قاچاق مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته فرماندهی انتظامی استان همدان هستند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان همدان روز یکشنبه با اشاره به کشف یک محموله ماده مخدر تریاک، گفت: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یکی از قاچاقچیان که با همدستی فردی اقدام به خرید یک محموله ماده مخدر تریاک کرده و در منزل همدستش در شهرستان اسدآباد جاسازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سردار «سلمان امیری» افزود: با همکاری و تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اسدآباد در بازرسی از منزل متهمان، 14 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و 2 متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری قاتل فراری و بازداشت 13 تن در ملایر 

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر نیز گفت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان ملایر و به قتل رسیدن یک فرد 54 ساله و یک جوان 26 ساله، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ «محمد باقر سلگی» افزود: با تشکیل تیمی از کارآگاهان زبده این یگان و انجام کار اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، محل اختفای متهم در نقطه ای از پایتخت شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی توسط ماموران اعزامی دستگیر شد.

وی بیان کرد: با تحقیقات فنی و تخصصی ماموران پلیس آگاهی، 13 متهم به عنوان محرک و مسببین اصلی این درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل 22 ساله، علت و انگیزه درگیری را اختلافات قبلی بین برادرش با طرفین این نزاع بیان کرد که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شده است.

کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر در نهاوند 

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با بهره گیری از ظرفیت های کارآمد اطلاعاتی و انتظامی و رصد و اشرافیت اطلاعاتی دقیق، در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ «احمد ساکی» افزود: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم، پنج کیلوگرم تریاک کشف و متهم را نیز تحویل مرجع قضائی دادند.

کشف 22 تن چوب قاچاق در رزن 

فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: ماموران یگان امداد شهرستان رزن در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا در جریان کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شدند که در بازرسی از آن، 10 تن چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

سرهنگ «مظاهر علیجانی» افزود: در عملیات دیگری ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از متوقف کردن یک دستگاه کامیون در بازرسی از آن، 12 تن چوب قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری 2 متهم در این خصوص، ادامه داد: ارزش محموله های کشف شده برابر نظر کارشناسان، 450 میلیون ریال برآورد شده است.

*س_برچسب‌ها_س*