پنج‌شنبه 19 مهر 1403

چند خبر کوتاه از کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
چند خبر کوتاه از کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم استانی ها می توانند سوالات و مسائل خود را در زمینه آب و برق در قالب فایل ویدئویی یک دقیقه‌ای از تاریخ 22 مردادماه تا یکم شهریورماه از طریق لینک Pr.moe.gov.ir به روابط عمومی وزارت نیرو ارسال کنند.

سیدجواد رامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم‌زمان با هفته دولت، مقام عالی وزارت نیرو با حضور در پخش زنده شبکه ویدئویی آپارات به سوالات و مشکلات مردم پاسخ می‌دهد.

وی افزود: ملاحظات بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا و هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا باعث شده تا در هفته دولت امسال، بسیاری از برنامه‌ها مردمی وزرا و مسئولان اجرایی کشور تحت تاثیر این موضوع قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنابراین روابط عمومی وزارت نیرو درصدد بوده تا این حضور و پاسخگویی مسئولان به مردم را در بستر فضای مجازی و به صورت آنلاین اجرایی کند.

رامی تاکید کرد: بر همین اساس، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در روز چهارشنبه 5 شهریورماه ساعت 14 با حضور در پخش زنده شبکه ویدئویی آپارات به سوالات دریافت شده از سوی مردم پاسخ خواهد داد.

وی ابراز داشت: تمامی هم استانی ها می توانند سوالات و مسائل خود را در زمینه آب و برق در قالب فایل ویدئویی یک دقیقه‌ای از تاریخ 22 مردادماه تا یکم شهریورماه از طریق لینک Pr.moe.gov.ir به روابط عمومی وزارت نیرو ارسال کنند و لینک پخش این برنامه متعاقبا اعلام می‌شود.

یک قطعه فلامینگو گرفتار شده در فاضلاب یاسوج نجات یافت

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: صبح امروز چهارشنبه 22 مرداد یک قطعه فلامینگو گرفتار شده در فاضلاب شهرستان بویراحمد نجات یافت.

سید اسدالله هاشمی افزود: این قطعه پرنده فلامینگوی مهاجر که در لجن تصفیه خانه اتفاقات فاضلاب شهرستان بویراحمد گرفتار شده بود با کمک تیم آتش نشانی و آب و فاضلاب به طور سالم به بیرون کشیده شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از شستشو و ضدعفونی شدن پرنده توسط تیم های شهرداری و آتش نشانی به مرکز تیمارداری در شهرستان دنا منتقل شد.

وی ابراز داشت: پس از تیمارداری چند روزه و تائید سلامت آن توسط دامپزشک، این پرنده بار دیگر به دامان طبیعت باز خواهد گشت.

تبریک روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همزمان فرارسیدن 22 مردادماه، روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی، را با صدور پیامی گرامی داشت.

حجت الاسلام سید علی فتح میر محمدی در این پیام تشکل ها را بهترین همراه و یاور دولت در مدیریت آسیب های اجتماعی و بحران ها دانست.

وی در این پیام آورده است: در روز شمار تقویم، 22 مرداد ماه به عنوان روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی نامگذاری شده است؛ این روز برای همه فعالان عرصه اجتماعی و دلسوزان عرصه های خدمت بی منت به مردم، گرامی و عزیز است چرا که این تشکل ها با عزم و اراده و پیگیری مستمر توانسته اند بار را از دوش مردم بردارند و این جای شکر گذاری و مایه مباهات است.

وی عنوان کرده است: تشکل های مردم نهاد به عنوان نمایندگان مردم و دلسوزان جامعه همواره مشکلات و نابسامانی های اجتماعی را به دقت رصد و با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم اقدامات موثری را به انجام رسانیده و همواره صدای رسای جامعه برای جلب و مشارکت آحاد مردم و مسئولان در جهت رفع مشکلات آنهابوده و در این راستا موفقیت های بسیاری را به دست آوردند.

حجت الاسلام سید علی فتح میر محمدی افزوده است: تشکل هامردمی توانسته اند با تلاش و فعالیت های مستمر خود و با مداخله در آسیب های اجتماعی نقش بی بدیلی در پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب ها ایفا نمایند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرده است: امروز همه مسئولان دولتی وظیفه خود می دانند تشکل های مردمی را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرار داده و آنها را یار و همراه خود قلمداد نمایند چرا که این نگاه به طور قطع رشد چشمگیر مشارکت مردم و تشکل های مردم نهاد را به همراه خواهد داشت.

در پایان این پیام آورده شده است: به عنوان یک عضو کوچک این جامعه فعال و پویا و به عنوان خادم تشکل های مردم نهاد این روز را به همه مدیران عامل و اعضا تشکل های غیر دولتی تبریک عرض نموده و از خداوند باری تعالی توفیق روزافزون این عزیزان را خواستارم.

*س_برچسب‌ها_س*