چهارشنبه 4 مهر 1403

چه کسی پنالتی گرفت، چه کسی هم پنالتی را داد؛/ ناگهان سعید مهری، ناگهان رامین رضاییان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چه کسی پنالتی گرفت، چه کسی هم پنالتی را داد؛/ ناگهان سعید مهری، ناگهان رامین رضاییان!

سرنوشت دربی در نهایت با دو بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال رقم خورد: سعید مهری و رامین رضاییان.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ورود سعید مهری به زمین تعجب هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت، او در دقیقه 89 موفق شد مهمترین اثر خود را در این بازی بگذارد و به تعویض طلایی کارلوس گاریدو تبدیل شود.

او در حالی که ارسال بازیکنان پرسپولیس به ثمر ننشسته بود، با سرعت بالای خود توپ برگشتی را از جلوی پای رامین رضاییان ربود تا این بازیکن با برخورد پایش به ساق سعید مهری، این بازیکن را سرنگون کند و پرسپولیس را به پنالتی برساند.

بیژن حیدری که نزدیک به صحنه بود، بلافاصله این توپ را پنالتی گرفت و البته در شرایطی که بازیکنان استقلال اعتقاد به آفساید داشتند، کمک داور ویدیویی نیز این صحنه را بررسی کرد و حکم به تائید پنالتی داد.

ویدئو: 354098

این در شرایطی است که هیچکس از هواداران پرسپولیس فکرش را هم نمی‌کرد سعید مهری بازیکن منجی این تیم شود و البته اتفاق دور از انتظارتر این بود که او این پنالتی را از دیگر یاغی میدان، رامین رضاییان بگیرد که هواداران استقلال به انگیزه و روحیه این بازیکن دل بسته بودند.

رامین رضاییان که این پنالتی را به تیم سابقش و بازیکن پیشین استقلال سعید مهری داد، بلافاصله بعد از این اشتباه مهلک از زمین تعویض شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد.

جالب اینکه انتقال مهری به استقلال به شدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار داشت اما حالا او با گرفتن این پنالتی که روی مهارت فردی خودش بود، به محبوبیت باورنکردنی نزد پرسپولیسی‌ها رسیده است.

نکته جالب اینکه زدن ضربه پنالتی هم با حسین کنعانی بود که سابقه بازی در استقلال را دارد تا به این ترتیب سرنوشت دربی را سه یاغی تعیین کنند.