شنبه 29 اردیبهشت 1403

چین

چین

وب‌گاه تابناک

چین 32 مدال از 37 مدال طلا و 60 مدال از مجموع 155 مدال را از زمان معرفی این ورزش به بازی های المپیک تابستانی در سال 1988 به دست آورده و قدرت بی رقیب در تنیس روی‌میز محسوب می شود.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های پومسه قهرمانی آسیا با کسب 3 مدال طلا، نفره و برنز دیگر برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته این مصوبه نیازمند تایید شورای نگهبان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه نفر از کارکنان کنگره ایالات متحده روز سه‌شنبه گفتند که دولت بایدن به قانونگذاران کلیدی گفته است که بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات و مهمات اضافی به اسرائیل ارسال خواهد کرد. اما هنوز مشخص نیست که این سلاح‌ها چه زمانی تحویل داده می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

دولت آمریکا روز سه‌شنبه به بهانه محافظت از کارگران و کسب و کارهای آمریکایی تعرفه‌های شدیدی را برای واردات از چین وضع کرد.

خبرگزاری تسنیم

با احتساب عدم‌النفع 5.5 میلیارد دلاری هر سال تأخیر در توسعه فاز 11 پارس جنوبی، دو دهه تأخیر در توسعه این فاز حدود 110 میلیارد دلار عدم‌النفع یا بهتر است بگوییم زیان برای کشور به‌دنبال داشته که 55 میلیارد دلار آن مربوط به تأخیرات دهه 90 شمسی است.

وب‌گاه گسترش

شواهد نشان می دهد که چینی ها نقشه هایی را برای نفت عراق دارند و در مدت زمان کوتاهی، سرمایه گذاری های کلانی انجام داده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یونس شکرخواه، استاد پیشکسوت علم ارتباطات بر این باور است؛ بسیاری از چیزها در انبار هوش مصنوعی موجود است، اما هوش مصنوعی تجربه ندارد. هوش مصنوعی فکر نمی‌کند، احساس هم ندارد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری رویترز نوشت که فرانسه و هلند به‌دنبال اعمال جهانی تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه هر موسسه مالی‌ای هستند که در خرید کالا و یا فن‌آوری ساخت تسلیحات به ارتش روسیه کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سکه امامی، امروز به 40,500,000 (چهل میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.49 درصدی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای دفاع آمریکا و مصر در جریان تماس تلفنی با یکدیگر به بررسی چالش‌های منطقه‌ای و همکاری امنیتی میان دو کشور پرداختند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

ادامه رسیدگی به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در دستورکار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که نمایندگان با پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت و با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیائومی پس از عرضه موفقیت‌آمیز SU7 به هشتمین خودروساز بزرگ در چین تبدیل شد.