شنبه 15 اردیبهشت 1403

چین

چین

وب‌گاه عرشه آنلاین

موشک بالستیک ضدکشتی «خلیج فارس»، که برخی آن را «هواپیمابَرکُشِ» ایران [قاتل ناو‌های هواپیمابر] یاد می‌کنند، نقش مهمی در توانایی‌های دریایی ایران دارد. موشک بالستیک ضدکشتی «خلیج فارس»، که برخی آن را «هواپیمابَرکُشِ» ایران [قاتل ناو‌های هواپیمابر] یاد می‌کنند، نقش مهمی در توانایی‌های دریایی ایران دارد. این موشک شبه‌بالستیک تک‌مرحله‌ای سوخت جامد دارای بردی تقریباً 300 کیلومتری است و می‌تواند...

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز در جلسه شورای شهر تهران، برخی از اعضای شورای شهر تهران اقدام به ترک صحن شورا کردند.

وب‌گاه ورزش سه

سالن بانکوک آرنا میزبان آخرین دیدار جام ملت‌های آسیای 2024 است که یک سوی آن ایران و سوی دیگر آن تیم میزبان است.

خبرگزاری دانشجو

فرشید فرحناکیان / عضو هیات‌مدیره کانون وکلای مرکز: تیم وو (Tim WU)؛ مشاور جو بایدن در حوزه مبارزه با انحصارات، در سال 2018 کتابی تحت عنوان «نفرین بزرگ‌بودگی» (The Curse of Bigness) نوشته است. این کتاب کوتاه و واضح، مقدمه‌ای است عالی بر قدرت بازار و موضوع این نوشتار: «تبدیل تمرکز شرکت‌ها به فاشیسم». عنوان کتاب به کتابی به همین عنوان از لوئیس براندیس (1846 - 1941)؛ قاضی دیوان عالی، اشاره...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد نوعی راه رفتن به سبک طنزآمیز، به مدت تنها 11 دقیقه در روز، خطر ابتلا به بیماری‌هایی که موجب مرگ‌و‌میر می‌شوند را کاهش می‌دهد و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که تنهایی، انزوای اجتماعی و زندگی انفرادی می‌تواند سال‌ها از عمر افراد کم کند. این کاهش عمر در مبتلایان به بیماری‌های قلبی به مراتب بیشتر است. بر اساس آخرین تحقیقات بین‌المللی،...

وب‌گاه گسترش

آمارها نشان می دهد که صادرات نفت ایران افزایش 500 هزار بشکه ای پیدا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه پاسخگویی شهردار و برخی مدافعان او در صحن باعث شد که برخی از اعضای شورای شهر صحن را ترک کنند. نحوه پاسخگویی شهردار و برخی مدافعان او در صحن باعث شد که برخی از اعضای شورای شهر صحن را ترک کنند. به گزارش عرشه آنلاینعلیرضا زاکانی، شهردار تهران به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک امروز در صحن شورا برای گزارشی درخصوص عملکرد این دوره مدیریت شهری حضور یافته بود.

وب‌گاه ورزش سه

اعضای تیم های ملی ووشو ایران پس از حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی در اردوی مشترک با چینی ها شرکت کردند.

خبرگزاری تسنیم

برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، صحن شورا را ترک کردند؛ این اقدام در راستای از حدنصاب انداختن جلسه شورای شهر تهران ارزیابی می‌شود که البته امروز جلسه با حدنصاب قانونی به کار خود ادامه داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با رسانه ای شدن خبر بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام فساد، گمانه زنی ها درباره خوابی که پوتین برای افسرانش دیده، بالا گرفته است. گروهی می گویند امروز پوتین بیش از هر زمان دیگر خواهان قربانی کردن شویگو است.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز در خصوص آخرین وضعیت قراردادهای سفر شهردار تهران به چین پرداختند و اعلام کردند که متاسفانه این قراردادها به هیچ عنوان شفاف نیست

وب‌گاه عصر ایران

تگرگ شدید به طور همزمان چندین استان چین را درنوردید. محصولات کشاورزی، از جمله مزارع چای در استان گوئیژو، به شدت توسط وسایل نقلیه آسیب دیدند. طوفان و سیل شدید پرجمعیت‌ترین (بیش از 125 میلیون نفر) استان گوانگدونگ چین را درنوردید.

وب‌گاه گسترش

بسیاری از اقتصاددان ها آینده ای نا مطلوب را برای قیمت نفت پیش بینی کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همکاری و هم صدایی راهبردی تهران - مسکو و پکن موجب شده تا کشورهای فوق بتوانند فارغ از هزینه های اعمالی، قدرت و نفوذ خود را گسترش دهند، این گزاره ای هولناک برای غرب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیسان موتور و مزدا موتور خودروهای جدیدی طراحی شده برای رانندگان چینی را ارائه کردند که نشان‌دهنده تلاش جدید خودروسازان ژاپنی برای بازپس‌گیری جایگاه خود در بزرگترین بازار خودروی جهان است.