شنبه 15 اردیبهشت 1403

چین

چین

وب‌گاه ورزش سه

قادر میزبانی بدون اغراق، اسطوره تاریخ دوچرخه سواری جاده ایران به شمار می رود که هیچگاه آلوده به دوپینگ نشد.

وب‌گاه عصر ایران

یک دانشمند برتر فضایی باور دارد چین احتمالا اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را در یک تلاش بلندپروازانه علمی و مهندسی به زمین می‌آورد.

وب‌گاه عصر ایران

پس از ارائه این گزارش توسط معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، برخی اعضای شورای شهر بدون توجه به گزارش ارائه شده، به قرارداد واردات از چین انتقاداتی وارد کردند و در مقابل برخی دیگر از اعضا این انتقادات را غیرفنی اعلام کردند و خواستند تا به امید مردم بدون فکت هجمه وارد نشود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در دویست‌وسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع انتقادات، سوالات و پیشنهادات اعضای شورای شهر تهران درباره گزارش ارائه شده توسط معاون حمل و نقل شهرداری تهران، اظهار کرد: مشخص است که چه کسی برای اینترنشنال، خارجی‌ها و دشمن خوراک درست می‌کند و من در مورد چین باید توضیح دهم چرا که این موضوع مهم است و ما می‌خواهیم...

وب‌گاه الف

شهردار تهران با اشاره به اینکه در سفر به چین برای اولین بار قراردادی جهت انتقال تکنولوژی انجام شده است، گفت: سفر به چین جزو افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انفجار مهمات در پایگاهی در جنوب غربی کامبوج به کشته شدن دست‌کم 20 سرباز انجامید.

وب‌گاه گسترش

اخیراً، نرخ دلار به دلیل کاهش هیجانات ناشی از مسائل سیاسی، روند نزولی پیدا کرده و به کانال 50 هزار تومان وارد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عربستان سعودی در اولین سال از ریخت و پاش عجیبش در فوتبال با «86 درصد» ضرر مواجه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیراجرایی سندیکای چای گفت: بنابر آمار تاکنون 99 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده و مابقی تا پایان هفته تسویه حساب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شهردار پایتخت گفت: مدیریت شهری در دوره جدید مدیریت خود را مبتنی بر مشارکت قرار داد و سمت و سوی آن به مسیری هدایت شد که بتوان مشارکت را دنبال کرد. در این دوره حدود 7 برابر دوره پنجم اتوبوس خریداری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از کارشناسان بین‌المللی انرژی و اقتصاد، معتقد است که ترکیه، پس از شکست در تحقق اهداف سند چشم‌انداز 2023 میلادی، باید هر چه زودتر چشم‌انداز 20230 را تدوین و منتشر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در صحن علنی امروز شورای شهر تهران درحالی که اعضای شورای شهر اظهارات خود را در واکنش به صحبت‌های هرمزی مطرح می کردند، چمران از اعضای شورا درخواست کرد تا از بحث های غیرمرتبط پرهیز کرده و از شهردار تهران درخواست کرد توضیحات خود را مطرح کنند که همین امر باعث شد، 6 نفر از اعضای شورا صحن جلسه را ترک کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اردوی تدارکاتی تیم ملی ووشو در چین در حال برگزاری است و ملی پوشان با حریفان چینی خود تمرین مشترک برگزار می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز نوآوریِ ربات‌های انسان‌نمای پکن از ربات انسان‌نمای «تیانگونگ» رونمایی کرد که می‌تواند مثل انسان با سرعت 6 کیلومتر در ساعت بدود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با روز شورا تعدادی از مخالفان سیاسی شهردار تهران، پس از صحبت درباره مسائل خارج از دستور حاضر به شنیدن پاسخ انتقادات نشدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان در جستجوی تعریف ابتکار عملی تازه در امور منطقه‌ای است، آن هم در شرایطی که بحران غزه در حال تبدیل شدن به یک درگیری گسترده‌تر در منطقه است.