شنبه 15 اردیبهشت 1403

چین

چین

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ...

وب‌گاه خبر آنلاین

شهرداری تهران مدتی قبل قراردادی با یک شرکت چینی برای واردات اتوبوس‌های برقی امضا کرده بود، چند روز قبل یک فعال رسانه‌ای نوشت که این قرارداد با یک شرکت ساختمانی در چین امضا شده است و ابهامات زیادی دارد، ابعاد جدید قرارداد شهرداری تهران با چینی‌ها امروز به صحن شورای شهر تهران رسید و سبب‌ساز تنش در شورای شهر شد، طوری‌که برخی اعضا هنگام سخنان زاکانی جلسه را ترک کردند.

وب‌گاه عصر ایران

طوفان، بارندگی و تگرگ شدید در شهر «گوانگ‌ژو» در جنوب چین منجر به کشته شدن دست‌کم پنج نفر و زخمی شدن بیش از 30 نفر شده است. براساس گزارش‌های رسمی همچنین 140 کارخانه در اثر این طوفان آسیب دیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین لرزه‌ای به بزرگی 3/2 ریشتر حوالی دوزین از توابع مینودشت را لرزاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی، در توییتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افسر اطلاعاتی بازنشسته سیا با اشاره به درخواست اخیر دولت‌های چاد و نیجر برای خروج نیروهای عملیات ویژه آمریکایی از خاک این کشورها گفت که پروژه آمریکا برای افزایش نفوذ در قاره آفریقا شکست خورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تارنمای «هیل» مدعی شد: «پیشرفت‌های اخیر در روابط ایالات متحده و چین، اکنون به دلیل حمایت پکن از روسیه در جنگ اوکراین در حال تضعیف شدن است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تارنمای «هیل» مدعی شد: «پیشرفت‌های اخیر در روابط ایالات متحده و چین، اکنون به دلیل حمایت پکن از روسیه در جنگ اوکراین در حال تضعیف شدن است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تارنمای «هیل» امروز (یکشنبه) در مطلبی ادعا کرد: «پیشرفت‌های اخیر در روابط ایالات متحده و چین، اکنون به دلیل حمایت پکن از روسیه در جنگ اوکراین در حال تضعیف شدن است.»

وب‌گاه فرارو

اتوس سالومه 36 ساله که یک فراروان‌بین آموزش‌دیده اهل برزیل است اغلب به‌خاطر دقت پیش‌بینی‌هایش ازجمله پیش‌بینی همه‌گیری کووید -19، خرید توییتر توسط ایلان ماسک و حتی مرگ ملکه الیزابت، به عنوان یک پیشگو شناخته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر بررسی و بعد اعضای شورا در صحن به آن رای داده‌اند!

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در آغاز سخنرانی شهردار تهران صحن علنی را ترک کردند و حدنصاب جلسه به 13 عضو رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه های محلی روز یکشنبه گزارش دادند که «پارنپری باهیدها نوکارا»، وزیر امور خارجه تایلند به دنبال از دست دادن نقش معاون نخست وزیر در ترمیم کابینه، به طور ناگهانی استعفا داده است.

وب‌گاه گسترش

شهردار تهران اعلام کرده است که اگر خرید اتوبوس آسان بود، شهرداران قبل اتوبوس خریداری می کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاگردان وحید شمسایی در فینال قهرمانی فوتسال آسیا با پیروزی در برابر تایلند به مقام قهرمانی آسیا دست یافتند. شاگردان وحید شمسایی در فینال قهرمانی فوتسال آسیا با پیروزی در برابر تایلند به مقام قهرمانی آسیا دست یافتند. به گزارش عرشه آنلاین، در بازی پایان جام ملت‌های آسیای 2024 ایران و تایلند میزبان مسابقات به مصاف هم رفتند. ایران با شکست افغانستان، بحرین، کویت، قرقیزستان و ازبکستان به...