شنبه 15 اردیبهشت 1403

چین

چین

وب‌گاه عصر ایران

یک کارشناس باستان‌شناس اعلام کرد که یک مقبره 2200ساله مجلل در شرق چین کشف شده است که احتمالا به فرمانروای «ایالت چو» تعلق دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناصر یثربی ادعا می‌کند با دکترای مهندسی مکانیک عضو هیات علمی دانشگاه هاروارد است مهلا جوادپور در روزنامه هفت صبح نوشت: با ریش‌های به هم ریخته و لباس آشفته‌اش روی زمین و در کنار یک سطل آشغال نشسته و می‌گوید پروفسور دکتر ناصر یثربی است. عضو هیات علمی دانشگاه هاروارد است و برخلاف میلش او را در کانادا نگه داشته‌اند. بعضی از ادعاهایش باورکردنی نیستند و مشخص است تحت تاثیر مصرف مواد این حرف‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رویارویی اخیر اسرائیل و ایران معادلات خاورمیانه را تغییر داده و موجب شده تا بسیاری، از ظهور خاورمیانه جدید بگویند؛ خاورمیانه ای که ایران در قابش دست برتر را دارد و همین گزاره در کنار متغیرهای دیگر می تواند این منطقه را درگیر دور تازه ای از تنش ها کند.

وب‌گاه گسترش

در یک نشست مطبوعاتی در نمایشگاه خودرویی پکن، برند EXEED استراتژی تحولی را به نمایش گذاشت که بر ترکیب موتورهای احتراق داخلی (ICE) و فناوری‌های نقلیه انرژی جدید (NEWS) تمرکز دارد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی ووشوی کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو، اردوی مشترکی با تیم ملی چین برگزار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت رحم اجاره‌ای در بازار ایران به حدود 900 میلیون تومان رسیده؛ خبری که فارغ از علت آن با واکنش‌های گسترده‌ای به‌ویژه در فضای مجازی همراه شده است. بازار فروش اعضا و اجاره رحم بار دیگر داغ شده است، اما اینبار ابعادی بزرگتری دارد. ماجرا از این قرار است که فرد از فرط نداری ناچار به فروش رحم خود می‌شود - که حالا قیمت آن که تا همین چند سال قبل 50 تا 70 میلیون تومان بود - با افزایش چشمگیری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که گروهی از استراتژیست های غربی تلاش دارند تا قدرت و نفوذ قدرت های تجدید نظر طلب را دست کم بگیرند، گروهی دیگر به ایالات متحده هشدار داده اند که هم صدایی این گروه از کشورها می تواند نقظه پایان را برای واشنگتن رقم بزند.

وب‌گاه عصر ایران

یک کارشناس باستان شناس اعلام کرد که یک مقبره 2200 ساله مجلل در شرق چین کشف شده است که احتمالا به فرمانروای «ایالت چو» تعلق دارد.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می‌رسد چین قصد دارد در آوردن نمونه مریخ به زمین از کشورهای دیگر پیشی بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فضاپیمای رباتیک چین به زودی ه سوی ماه پرتاب خواهد شد تا نمونه‌هایی را جمع‌آوری کند و به زمین بیاورد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی ووشو کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو، اردوی مشترکی با تیم ملی چین برگزار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بنابر ویدیو منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، روز پنجشنبه رنگ خورشید در آسمان شهر هاربین در شمال شرق چین، به رنگ قرمز درآمد. به‌گزارش سرویس جهانی بی‌بی‌سی، دلیل علمی این پدیده تغییر پراکندگی طیف نوری خورشید در آسمان است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با شکست سه بر صفر آلمان قهرمان جهان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گزارش امروز (یکشنبه) روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال، آلمان به یک مخالف سرسخت توقیف اموال روسیه تبدیل شده است.

وب‌گاه فرارو

قیمت رحم اجاره‌ای در بازار ایران به حدود 900 میلیون تومان رسیده؛ خبری که فارغ از علت آن با واکنش‌های گسترده‌ای به‌ویژه در فضای مجازی همراه شده است.