شنبه 14 مهر 1403

ژوائو، لوک بدشانس پرسپولیس! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ژوائو، لوک بدشانس پرسپولیس! (عکس)

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه ثبت اولین گلش در لیگ برتر ایران قرار گرفت، اما ناکام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس ژائو مهاجمی بود که با هدف رفع مشکل گلزنی پرسپولیس به این تیم آمد. البته که او هنوز برای بازی در این تیم فرصت زیادی نداشته اما در همین زمان کوتاه توانست عملکردی خوبی داشته باشد و اگر کمی خوش شانس بود به همین زودی ماموریت خود را کامل کرده بود.

ژائو که هنوز به ترکیب ثابت پرسپولیس راه پیدا نکرده در تلاش است هر چه زودتر گاریدو را متقاعد کند که از اعتمادش به وی پشیمان نخواهد شد. او هنوز گل و پاس گل نداشته اما تا یک قدمی این اتفاقات پیش رفته است. در تازه‌ترین مورد همین امشب در مصاف با چادرملو اردکان که از دقیقه 50 به میدان رفت به یکی از مهره‌های امید پرسپولیس برای رسیدن به گل تبدیل شده بود.

لوکاس حتی در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم به یک قدمی شکستن طلسم گلزنی خود رسید. او روی ارسال فرشاد احمدزاده از سمت راست با ضربه سرش که زد جدی‌ترین موقعیت پرسپولیس در این بازی را ساخت اما توپ با برخورد به تیرک افقی تبدیل به گل نشد تا بتوان از عملکرد او تا به اینجای کار با کلیدواژه "بدشانسی" یاد کرد.

تعطیلات لیگ به بهانه فیفادی مهرماه بهترین فرصت برای ژائو است تا بیشتر از قبل خودش را با هم‌تیمی‌ها هماهنگ کند و در بازگشت به مسابقات بتواند اولین گل خودش با پیراهن پرسپولیس را جشن بگیرد.

ژوائو، لوک بدشانس پرسپولیس! (عکس) 2